پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز شنبه ۱۴۰۳/۵/۶
توسعه نیروگاه های خورشیدی در جوین

مدیر برق جوین با اشاره به توسعه نیروگاه های خورشیدی در این شهرستان گفت: در حال حاضر جوین در بحث احداث نیروگاه خورشیدی رتبه سوم در بین دیگر شهرستانهای خراسان رضوی به خود اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی، مجید صادقی افزود: در راستای توسعه نیروگاه های مقیاس کوچک حمایتی در این شهرستان، تاکنون نسبت به انعقاد قرارداد نصب بیش از ۲۰۰ نیروگاه خورشیدی با مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اقدام شده است.

وی اظهار کرد: از مجموع انعقاد قراردادهای مزبور، ۲۸ نیروگاه خورشیدی در جوین راه اندازی شده و ۱۵ نیروگاه در حال نصب است، باقی آنها نیز به محض تامین اعتبار از سوی نهادهای متولی راه اندازی خواهد شد.

مدیر برق جوین ادامه داد: در راستای نهضت “تولید محصول سبز با برق سبز” سه نیروگاه خورشیدی ویژه چاه های کشاورزی در این شهرستان نصب شده است.

وی هدف از اجرای این طرح را توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در بخش کشاورزی و تامین برق مورد نیاز آنها ذکر و بیان کرد: در این راستا ضمن معافیت چاه‌های کشاورزی از برنامه مدیریت بار در تابستان، شاهد کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی و آلایندگی‌های زیست‌محیطی خواهیم بود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۶ مرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

17 + 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image