پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶
توفان و سیل به بیش از ۱۲۰۰ پایه برق در خراسان رضوی خسارت وارد کرد

مجری مدیریت بحران و پدافندغیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: بارش‌های اخیر و طوفان اردیبهشت ماه امسال در بسیاری از شهرستان های استان موجب جاری شدن سیل شد که به بیش از هزار و ۲۰۰ پایه برق از شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف استان خسارت وارد کرد و پایداری شبکه برق را با خطر مواجه نمود.

به گزارش روابط عمومی، مجتبی حامدی پارسا افزود: حجم خسارات و آسیبهای وارده به شبکه برق خراسان رضوی در شهرستان های کلات، صالح آباد، سرخس، فریمان و مه ولات بیش از سایر نقاط استان گزارش شده است.

وی اظهار کرد: در پی توفان و بارش شدید باران، نشست اضطراری مدیریت بحران در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد که دکتر خدابنده، مدیرعامل شرکت رهنمودهای لازم را برای پیگیری و جبران خسارات وارده ارایه دادند.

مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با اتخاذ تصمیمات لازم در نشست اضطراری مدیریت بحران، امکانات مورد نیاز مانند خودروی جرثقال، مولد اضطراری، گروه های کمکی و … به برخی مدیریت‌های برق شهرستان ها گسیل شد و پشتیبانی های لازم از آنها انجام گرفت.

حامدی پارسا اظهار کرد: مدیران برق شهرستان‌ها با تشکیل بیش از ۱۱۵ گروه اجرایی به تعداد ۳۲۰ نفر از بهترین و کارآزموده ترین نفرات فنی و با تمامی ظرفیت نسبت به رفع خاموشی های ناشی از بروز سیل و توفان اقدام کردند و تمامی آسیب های وارده به شبکه های برق را در کمترین زمان ممکن رفع نمودند.

وی بیان کرد: بعد از گذر این سامانه جوی از خراسان رضوی، معاونت بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با تشکیل نشستی دستاوردهای فنی و تجربی بحران سپری شده را بررسی کرد که تصمیمات مهمی در خصوص مسایل مختلف مانند آموزش، تکمیل تجهیزات ستاد بحران، توجه بیش از پیش به تاب اوری شبکه و … اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲ خرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 + نه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image