پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
جشنواره ملی قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو در مشهد برگزار شد

رئیس انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خراسان رضوی گفت: هفدهمین مسابقات ملی قرآن و نماز فرزندان کارکنان وزارت نیرو به میزبانی شرکت آب و فاضلاب مشهد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مهندس مهدی مرزبانی افزود: برای نخستین بار در کشور پذیرش، ثبت نام و برنامه ریزی این دوره از مسابقات به صورت کاملا الکترونیکی برگزار شد.

وی اظهار داشت: در این جشنواره ۶ هزار و ۷۰۰ شرکت کننده از ۳۱ استان حضور یافتند که از این تعداد ۵۶۳ نفر از فرزندان کارکنان وزارت نیرو شاغل در استان خراسان رضوی بودند.

وی بیان کرد: استان خراسان رضوی توانست رتبه سوم بیشترین تعداد شرکت کنندگان را در کشور کسب کند که از این تعداد بیشترین آمار شرکت کنندگان مربوط به فرزندان همکار شاغل در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بود.

رئیس انسجام بخشی امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق خراسان رضوی گفت: این دوره از مسابقات در ۶ رشته شامل قرائت ترتیل قرآن، قرائت تحقیق قرآن، حفظ موضوعی، مفاهیم قرآن، احکام و معارف نماز و اذان بصورت کتبی و شفاهی برگزار شد.

وی افزود: نتایج این دوره از مسابقات در هفته آینده اعلام شده و فرزندان نخبه قرآنی همکاران صنعت آب و برق استان خراسان رضوی به مرحله کشوری این جشنواره که در مردادماه امسال در تهران برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۱ تیر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۳۱ تیر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سه × 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image