پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲
خاموشی های پراکنده در اثر برودت هوا در خراسان رضوی

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: روز گذشته در اثر بارش برف و برودت هوا، خاموشی های پراکنده در بخشهایی از ۹ شهرستان استان رخ داد که با تلاش همکاران عملیاتی برق مرتفع شد.

به گزارش روابط عمومی، جلال بهشتیان افزود: قطعی پراکنده برق روز گذشته در شهرستانهای سبزوار، تایباد، چناران، جوین، جغتای، خوشاب، تربت جام، بردسکن و درگز استان خراسان رضوی رخ داد اما هم اکنون مشکل مرتفع شده و برق پایدار در سراسر استان در جریان است.

وی بیان کرد: با توجه به اعلام هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و برودت هوا در روز گذشته و احتمال بروز حوادث قطع برق در سطح استان با برنامه ریزی انجام شده، گروه های اجرایی در ۳۲ مدیریت برق شهرستان به حالت آماده باش درآمده بودند.

مدیر امور دیسپاچینگ و فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در حال حاضر برق به صورت پایدار در سراسر استان تأمین بوده به مشترکین عرضه می شود.

گفتنی است: طول شبکه توزیع برق خراسان رضوی ۴۲ هزار کیلومتر است که همه شهرستانهای استان به جز مشهد، طرقبه شاندیز را زیر پوشش دارد. این شرکت یک میلیون و ۴۲۱ هزار و ۷۷۳ مشترک دارد که از این تعداد یک میلیون و ۱۸۶ هزار و ۵۰۵ مورد مشترک خانگی هستند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image