پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
خدمت رسانی به کارآفرینان اولویت شرکت توزیع برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲ است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به شعار امسال و تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر رشد تولید، خدمت رسانی مطلوب به مشترکین بویژه کارآفرینان باید محور اصلی فعالیت همه کارکنان شرکت در سال جاری باشد.

به گزارش روابط عمومی، محسن ذبیحی در دیدار نوروزی با کارکنان حوزه ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان سال “مهار تورم و رشد تولید” افزود: با توجه به وظیفه ذاتی این شرکت در خصوص ارایه خدمات زیربنایی، نقش موثری در رشد تولید دارد که برنامه استراتژیک شرکت نیز بر همین مبنا تنظیم شده است.

وی با تاکید بر ارایه خدمات هدفمند، ماهرانه و همسو به مشترکین اظهار داشت: ایجاد محدودیت در مصرف برق برای مشترکین صنعتی و کشاورزی در شرایط پیک بار، باید به شکل بهتری انجام گیرد فارغ از اینکه زمانی که مشترکی درخواست انشعاب جدید می کند باید این فرآیند به ساده ترین و کوتاه ترین شکل ممکن بویژه برای مشترکین صنعتی و کشاورزی انجام شود.

مهندس ذبیحی بر هر چه بهتر ارایه دادن خدمات در حوزه های صنعت و کارآفرینی تاکید و بیان کرد: در این راستا یکی از مهمترین طرحهای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی که اجرای آن از سال گذشته آغاز شده، “فرهنگ سازمانی” بوده است که ۸۰ درصد کارکنان در اجرای بهتر این طرح تاثیرگذاری جدی دارند.

وی اظهار داشت: اگر فرهنگ سازمانی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به بلوغ نسبی نرسد، هیچ کاری به درستی انجام نمی گیرد، داشتن فرهنگ سازمانی، مسئولیت پذیری و اجرای درست فعالیتها را به دنبال دارد و همه افراد باید در راستای پیاده سازی این فرهنگ تلاش کنند.

مهندس ذبیحی کنترل پذیری مشترکین بویژه مشترکین سه فاز را یکی از اولویتهای این شرکت در سال جاری برشمرد و گفت: در این راستا باید مدیریت پذیری مشترکین سه فاز را افزایش داد و همکاران همت بیشتری در این زمینه داشته باشند.

توفیقات شرکت در سال ۱۴۰۱

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ادامه داد: خوشبختانه این شرکت سال ۱۴۰۱ را در حوزه های مختلف با موفقیت پشت سر گذاشت که نتیجه آن تامین رضایتمندی مردم بوده است.

مهندس ذبیحی گفت: یکی از مهمترین اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، اجرای سیستم استاندارد ۳۴۰۰۰ منابع انسانی بود که در این حوزه موفق به کسب رتبه کشوری نیز شد اما هنوز شرکت نیاز به اقدام جامع تری در این خصوص دارد.

وی اظهار داشت: پارسال سیستم مدیریت عملکرد نیز در سطح قابل قبولی از شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی پیاده سازی شد، افزون بر این شرکت در حوزه مدیریت دارایی های فیزیکی، اجرای سیستم HSE و مدیریت پیک بار تابستان به توفیقات قابل توجهی دست یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی رسیدن به عدد هزار و ۳۵۸ نقطه اتوماسیونی فعال در شبکه برق استان را کار بسیار سخت و مشقت باری توصیف و بیان کرد: حوزه معاونت برنامه ریزی شرکت با زحمات فراوان به این توفیق دست یافت به طوری که اکنون شبکه برق استان در شرایط ایده آلی قرار دارد.

مهندس ذبیحی تبدیل هزار و ۵۰۰ شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شبکه برق خراسان رضوی را بی سابقه دانست و گفت: هدفگذاری شرکت برای سال جاری ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار است که جدا از تامین منابع لازم برای آن، به دلیل بزرگ بودن طرح و اهمیت ایمنی و کیفیت کار، همه ارکان شرکت درگیر خواهند شد.

وی بیان کرد: ساماندهی دستورالعمل ها در حوزه مهندسی، رفع نقایص و کمبودها در آموزش نیروی انسانی، جذب اعتبارات و اجرای قابل قبول طرحها در حوزه روستایی، مکانیزه کردن فعالیتها، انبارگردانی مناسب و پشتیبانی مطلوب از طرحها در زمینه تامین کالا و انعقاد قراردادها از دیگر اقدامات قابل توجه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال گذشته بوده است.

مهندس ذبیحی راه اندازی مرکز دوم فاوا (مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات) در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را از دیگر توفیقات شرکت در سال گذشته برشمرد و گفت: پارسال طرح بزرگ نرم افزاری ERP در شرکت اجرا شد که اجرای آن در سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی سال ۱۴۰۱ را سالی پرزحمت برای حوزه دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ذکر و بیان کرد: راه اندازی کارگزاریها اقدام جدیدی در این شرکت بود که تقریبا به ثمر نشست.

وی اضافه کرد: پارسال تعهداتی که توانیر برای شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در حوزه مدیریت پیک بار تعیین کرد و طرحهای کشوری که شرکت محل اجرای پایلوت آن قرار گرفت، با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

وی ادامه داد: حوزه های حراست و روابط عمومی به توفیقات خوبی در سال گذشته در سطح ملی دست یافتند، با تلاش حوزه حقوقی املاک و مستغلات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی سر و سامان خوبی گرفتند.

مهندس ذبیحی پیاده سازی کنترل داخلی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را از دیگر اقدامات خوب سال گذشته این شرکت برشمرد و افزود: هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب در این بخش فاصله زیادی وجود دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برای چهارمین سال پیاپی این شرکت موفق به کاهش تلفات برق در حد مطلوب شد، پشتیبانی طرحهای عمرانی و نگهداری حسابها نیز به نحو مناسب انجام گرفت که نتیجه این تلاشها و همراهی شهرستانها باعث شد این شرکت برای چندمین سال متوالی رتبه نخست استان را در جشنواره شهید رجایی بدست آورد و دستگاه اجرایی برتر در هفته پژوهش استان شود.

مهندس ذبیحی اظهار داشت: از دیدگاه توانیر، شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در همه حوزه ها یک شرکت توانمند است و در بسیاری از موارد مورد رجوع و مشورت قرار می گیرد که این توفیق نتیجه زحمات و تلاشهای همکاران است.

وی با اشاره به پیاده سازی نرم افزار GIS از سال ۱۳۹۹ تا پایان سال گذشته در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: انتظار می رود این طرح در سال جدید با پیشرفت بیشتری همراه باشد زیرا مدیریت بدون اطلاعات ممکن است لذا باید جریان صحیح و به موقع اطلاعات در هر بخشی با بهره گیری از ابزار GIS به حداکثر برسد.

وی چابک سازی فرآیندها و تلاش بیشتر در جهت مستندسازی را در حوزه تدارکات ضروری دانست و گفت: فرآیندها باید به نحوی دیده شود که مستندسازی در حوزه فرآیندها باید به طور کامل انجام گیرد تا شفافیت در این حوزه بیشتر شود.

مهندس ذبیحی با بیان اینکه بسته نرم افزاری ERP تا حد قابل قبولی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی پیاده شده است، تاکید کرد: در این راستا در طراحی اولیه به هیچ وجه نباید سیستم پیچیده شود، تغییرات با هدف توسعه که منجر به پیچیدگی سیستم شود، جایز نیست.

وی به تغییر نگرش دستگاه های نظارتی از جمله دیوان محاسبات به شرکتهای توزیع برق که از سال ۱۴۰۱ آغاز شده است، اشاره و بیان کرد: دیوان محاسبات از سال گذشته علاوه بر اعتبارات عمرانی به سایر هزینه ها و ردیفهای اعتباری شرکت نیز ورود کرد لذا باید دقت شود که همه فعالیتها در چارچوب بودجه مصوب برنامه ریزی و اجرا شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بر افزایش بهره وری در کارها، حذف فرآیندها و اجتناب از دوباره کاریها، بسیج کردن همه ارکان شرکت برای نهادینه کردن فرهنگ ایمنی و پیاده سازی نظام HSE تاکید و بیان کرد: ارزشمندترین سرمایه شرکت، سرمایه انسانی است و باید تلاش جدی در حوزه تقویت زیرساختهای ایمنی، پیشگیری از بروز حوادث و درمان داشت.

مهندس ذبیحی با تاکید بر بروزرسانی فعالیتها در حوزه مهندسی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نیاز است که تعامل حوزه مهندسی با سایر بخشها بیشتر شود، که در این راستا استفاده از فناوریهای روز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی پیش بینی مقابله با بحرانها در حوزه را لازمه کار دانست و افزود: همه مدیران و کارکنان باید در حوزه کاری خود نقشه مقابله با بحران را ترسیم کرده باشند تا در زمان بروز آن دچار سردرگمی نشوند.

مهندس ذبیحی مسائل مالی را یکی از موتورهای پیشران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برشمرد و گفت: یکی نقص های این شرکت به درآمدهای متفرقه آن مربوط می شود لذا امسال به سبب وجود تنگناهای مالی، باید رویه و چارچوبی تدوین شود تا درآمدهای شرکت به شکل مناسبی وصول شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سه × 1 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image