پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
دعوت از همکاران شرکت توزیع برق خراسان رضوی برای ارتقای فرهنگ بهره وری

دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی طی فراخوانی از همه کارکنان (پیمانی و امانی) دعوت کرد تا پیشنهادهای خود را در راستای ارتقای فرهنگ بهره وری و چابکی اعلام کنند.

به گزارش روابط عمومی، مدیر دفتر توسعه و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: هدف از این فراخوان ارتقای بهره وری و چابکی شرکت با مشارکت همه کارکنان پیمانی و امانی در ستاد و مدیریتهای برق شهرستانها است.

مجتبی رفیعی اظهار داشت: منظور از بهره وری و چابکی، انجام کار به صورت چابک با بهره وری بالا، انجام کار به شیوه صحیح تر، با کیفیت بهتر همراه با سرعت بالاتر و هزینه پایین تر نسبت به شرایط فعلی برای افزایش میزان رضایت مشترکین و همکاران است.

وی افزود: محورهای ارائه پیشنهادها می تواند شامل بهره وری نیروی انسانی، بهره وری دارایی های فیزیکی، افزایش چابکی واحدهای ستادی، افزایش چابکی مدیریت های برق شهرستانها، بهره وری انرژی، انجام کار بدون عیب باشد.

مدیر دفتر توسعه و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همکاران تا ۱۰ دیماه مهلت دارند که پیشنهادهای خود را از طریق سامانه جامع نظام پیشنهادها ثبت نمایند.

رفیعی اضافه کرد: پیشنهادها پس از ثبت توسط یک گروه از داوران بررسی شده و بهترین ها انتخاب می شود، در نهایت جوایزی نیز به پیشنهاددهندگان برتر اعطا می گردد.

وی بیان کرد: پیشنهادهای ارایه شده می تواند منجر به تغییرات زیاد یا کم در سطح بهره وری و چابکی شرکت توزیع برق خراسان رضوی شود، لذا میزان تغییر در بهره وری و چابکی مهم نیست و همکاران می توانند هر گونه پیشنهاد خود را در این زمینه ارائه نمایند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۱۰ دی ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سه − 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image