پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۶/۱۱
دوره آموزشی «تجزیه و تحلیل حوادث ناشی از کار» برگزار شد

دوره آموزشی جامع و تخصصی “تجزیه و تحلیل حوادث ناشی از کار” در راستای ارتقای سطح آگاهی و دانش فنی اعضای کمیته‌های فرعی حفاظت مدیریتهای برق شهرستانها به همت دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در محل ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، برگزاری این دوره آموزشی ۲ روزه با هدف تقویت مهارتهای لازم در ۳۱ مردادماه و اول شهریورماه به مدت ۱۶ ساعت با حضور ۳۵ نفر از مسئولان و کارکنان واحدهای ایمنی مدیریتهای برق شهرستانها در محل مجتمع آموزشی صنعت آب و برق خراسان رضوی انجام گرفت.

در این دوره آموزشی دکتر “بابک مهرآوران”، استاد و متخصص در زمینه ایمنی و بهداشت حرفه‌ای با ارائه مطالب علمی و کاربردی به تحلیل و تشریح بندهای قانون کار و مقررات اداره کار و امور اجتماعی پرداخت.

وی به طور مبسوط نحوه تکمیل و گزارش حوادث ناشی از کار را تشریح کرد و نکات کلیدی و مهمی را در این خصوص برای شرکت‌کنندگان مطرح نمود و بر اهمیت تجزیه و تحلیل حوادث و پیشگیری از وقوع و راهکارهای حقوقی و قضایی حوادث تاکید کرد.

مسئول این دوره آموزشی نیز، برگزاری آن را از تاکیدات شرکت توانیر به منظور بهبود مستمر ایمنی در عملیات و کاهش حوادث ناشی از کار برشمرد و گفت: در آینده نزدیک، دوره‌های آموزشی مشابه برای همه اعضای کمیته‌های فرعی حفاظت کار در سطح گسترده‌تری برگزار خواهد شد تا تمامی افراد درگیر در حوزه ایمنی از آخرین اطلاعات و روش‌های نوین بهره‌مند شوند.

مهندس کافی افزود: این دوره آموزشی به عنوان پلی برای بهبود وضعیت ایمنی و سلامت در صنعت برق و آب خراسان رضوی، فرصت مناسبی است تا مسئولان ایمنی با هم تبادل نظر کرده و تجارب خود را به اشتراک گذارند.

در ادامه دوره آموزشی «تجزیه و تحلیل حوادث ناشی از کار»، نشست هم اندیشی با حضور مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و مسئولان واحدهای ایمنی مدیریتهای برق شهرستان‌ها به منظور بررسی مسائل و چالش‌های موجود در زمینه ایمنی و افزایش سطح آگاهی در میان شرکت‌کنندگان برگزار شد.

مهندس “سید جواد رضایی” در این نشست از تلاش‌های مستمر و اقدامات موثر همکاران ایمنی مدیریتهای برق شهرستان‌ها در حفظ ایمنی و کاهش حوادث در دوره پیک تابستان قدردانی کرده و بر اهمیت همکاری و تعامل بین تمام واحدها تاکید کردند.

وی گفت: تلاشهای کارکنان حوزه های ایمنی در مدیریتهای برق شهرستانها نه تنها در بهبود ایمنی بلکه در ارتقاء فرهنگ ایمنی نیز نقش بسزایی دارد لذا از همه مسئولان واحدهای ایمنی درخواست می شود تا در این مسیر همواره بروز و پویا باقی بمانند.

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: این شرکت با همکاری و همدلی تمامی کارکنان طی سه سال گذشته موفق به اخذ گواهینامه HSE شده است که نشانه‌ای از تعهد و تلاش جمعی در راستای ایمنی و بهداشت حرفه‌ای است.

مهندس رضایی افزود: لذا براساس تکلیف شرکت توانیر، برنامه استقرار استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ در دستور کار این دفتر قرار گرفته که هدف از آن بهبود مدیریت ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار است.

در ادامه این نشست مسئولان واحدهای ایمنی مدیریتهای برق شهرستانها نظرات و سوالات خود را در زمینه‌های مختلف شامل مسائل مربوط به البسه و کفش کار، روش‌های اجرایی بررسی خسارات ناشی از تاسیسات و شبکه به اموال شخص ثالث، مسئولیت‌های انگیزشی و چالش‌های موجود در پیاده‌سازی فرآیندهای ایمنی، خدمت همکاران در شهرستانهای بومی مطرح کردند که مسئولان ستادی مربوطه به آنان پاسخ دادند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۱۱ شهریور ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دوازده − 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image