پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱
دیدار مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با کارکنان مدیریت برق تربت جام

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در دومین سفر استانی خود در مدیریت برق تربت جام حضور یافت و با مدیر و کارکنان آن مجموعه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر “علیرضا خدابنده” در این دیدار گفت: با وجود همه اتفاقاتی که در حوزه هوش مصنوعی، تکتولوژی و پیشرفت های فنی در کشور رخ داده است اما همچنان نیروی انسانی می تواند مهمترین ظرفیت برای توسعه در هر سازمان باشد.

وی افزود: به پشتوانه ظرفیت خوبی که در بخش نیروی انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی وجود دارد، شاهد پیشرفت های قابل ملاحظه ای در تمامی حوزه های کاری آن هستیم لذا قدردانی از این نیروهای انسانی، وظیفه مدیران شرکت در سطوح مختلف است.

دکتر خدابنده در ادامه مسئولیت ایجاد، نگهداشت و توسعه شرایط مناسب کاری به دور از دغدغه های روزمره کاری، فکری، معیشتی، رفاهی و… را از وظایف اولویت دار مدیران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برشمرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بر پیگیری بحث های معیشتی با ترمیم حقوق نیروهای پیمانی، رفع مشکل مسکن با استفاده از ظرفیت طرح نهضت ملی مسکن و… تاکید کرد.

استفاده از تمام ظرفیت مدیریت برق شهرستان برای تکمیل پروژه کنترل پذیری لوازم اندازه گیری، فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق در تمامی سطوح از خانواده تا جامعه از دیگر نکات مطرح شده توسط دکتر خدابنده در این دیدار بود.

در پایان تعدادی از کارکنان مدیریت برق تربت جام در دیدار چهره به چهره با مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی مسائل و مشکلات خود را مطرح و پاسخ لازم را دریافت کردند.

 



مدیریت بار کشاورزی در تابستان ۱۴۰۳ محور گفتگو با فرماندار تربت جام

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی به همراه معاون هماهنگی برق شهرستان ها، مجری کل پیک بار و معاون فروش و خدمات مشترکین، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، معاون مالی و پشتیبانی و مدیر دفتر روابط عمومی و مدیر برق تربت جام در ادامه حضور خود در این شهرستان با فرماندار دیدار و گفتگو کرد.

دکتر خدابنده در دیدار با فرماندار تربت جام در محل فرمانداری این شهرستان، موضوع مدیریت بار چاه های کشاورزی و نحوه جلب مشارکت صاحبان چاه های کشاورزی را مورد بحث و بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی مصرف بالای برق حوزه کشاورزی تربت جام را یادآور شد و گفت: حل مشکل ناترازی بین تولید و مصرف برق منوط به مشارکت همه بخشها است که بویژه در استان خراسان رضوی مشارکت بخش کشاورزی بیش از پیش لازم است.

دکتر خدابنده، فراهم کردن شرایط استفاده از پنل های خورشیدی به صورت نقطه ای برای کشاورزان را از جمله راهکارهای در نظرگرفته شده برای کاهش تبعات ناشی از مدیریت بار تابستان ذکر کرد که طی روزهای آتی با فراخوان جهاد کشاورزی و همکاری مدیریت برق شهرستان ها اجرایی خواهد شد.

فرماندار تربت جام نیز در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات کارکنان مدیریت برق تربت جام، از همراهی کشاورزان این شهرستان در سالهای گذشته قدردانی کرد و رمز همراهی و همکاری آنان را رفتار صادقانه و بیان واقعیت های موجود صنعت برق و کشور دانست.

حسین جمشیدی همچنین ضرورت استفاده از توان و سرمایه بخش خصوصی در حل مشکل ناترازی و افزایش تولید برق را یادآور شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سه + 19 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image