پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۱۴
رزمایش تعمیرات و بهسازی شبکه توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد

مدیر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: رزمایش تعمیرات و بهسازی شبکه توزیع برق استان ۲۳ آذرماه مطابق با برنامه ریزی انجام شده در ۲۹ مدیریت برق شهرستانها برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، سید جواد رضایی افزود: برگزاری این رزمایش با برنامه ریزی و زمانبندی دستورکارها در قالب دو برنامه با محوریت اصلاح اتصال زمینهای حفاظتی و الکتریکی و اجرای ۵s+1 شبکه توزیع مسیرهای اصلی در آخرین پنجشنبه پاییز امسال اجرا شد.

وی اضافه کرد: در این اقدام فراگیر در سطح شرکت ۱۸۳ نیروی فنی در قالب ۸۱ گروه اجرایی و با نظارت و سرپرستی ۷۰ ناظر و تکنسین فنی و ایمنی، اجرای برنامه ها را بر عهده داشتند.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این برنامه بیش از ۴۰۰ دستگاه اتصال زمین در سطح شبکه اصلاح و مجددا برقرار شد، همچنین اصلاح و رفع معایب بیش از ۲۰۰ کیلومتر مسیر شبکه فشار متوسط و فشار ضعیف در قالب برنامه ۱+۵S شبکه توزیع نیز اجرا گردید.

مهندس رضائی در پایان با تشکر از همراهی مدیران برق شهرستانها بویژه ادارات بهره برداری شهرستان اظهار امیدواری کرد که در سه رزمایش دیگر که تا پایان سال و در آخرین پنجشنبه ماههای پایانی سال برگزار می شود، شاهد همراهی شهرستانها باشیم.

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

11 + 12 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image