پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
رزمایش قطع برق و کنترل آماده بکاری مولدین برق اضطراری در خراسان رضوی برگزار شد

مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: همزمان با سراسر کشور، رزمایش قطع برق و کنترل آماده بکاری مولدین برق اضطراری مشترکین خاص در ۳۲ شهرستان زیر پوشش این شرکت در استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، سید مجید اسفراینی افزود: برگزاری این رزمایش طی یک اقدام هماهنگ با سازمان پدافند غیر عامل کشور و شرکت توانیر و در حضور اعضاء کمیته مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت توزیع برق استان انجام گرفت.

وی بیان کرد: در این رزمایش ۱۶۱ مشترک منتخب و خاص از گروه مشترکین مهم و ضروری شرکت کردند که کارکنان عملیاتی مدیریتهای برق در ۳۲ شهرستان با مراجعه به محل و قطع برق مشترک وجود و آماده بودن تجهیزات خاص تامین برق اضطراری را کنترل و توصیه های لازم را به آنان ارائه کردند.

مجری مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تعدادی از این مشترکین فاقد مولد و یا دارای مولد معیوب بودند.

اسفراینی اضافه کرد: این در حالی است که طبق دستورالعملهای ابلاغی لازم است همه مشترکین خاص به مولد برق اضطراری مجهز باشند تا باعث افزایش تاب آوری آنها در مقابل قطع برق و جلوگیری از توقف فعالیتهای معمول آنها شود.

وی بیان کرد: رزمایش قطع برق و کنترل آماده بکاری مولدین برق اضطراری مشترکین خاص در ساعت ۱۵ امروز خاتمه یافت.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۲۰۱ مشترک دارد که از این تعداد یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۳۸۰ مشترک در بخش خانگی هستند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۷ آبان ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۷ آبان ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پنج × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image