پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
شبکه برق ۱۰ روستا در شهرستان نیشابور بهسازی شد

مدیر برق نیشابور گفت: در ۶ ماهه نخست امسال طرح اصلاح و بهسازی شبکه برق روستایی (بهارستان) در ۱۰ روستا از توابع این شهرستان اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، علیرضا براتی افزود: در این راستا نصب ۱۸۰ دستگاه چراغ گازی، احداث هشت کیلومتر شبکه فشار ضعیف و ۲.۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط، نصب و جابجایی چهار دستگاه پست هوایی جدید با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان انجام گرفت.

وی نصب ۳۰ دستگاه سر چراغ روشنایی از محل اعتبارات عمرانی در نقاط مختلف ۱۰ روستای مزبور با اعتبار ۹۰ میلیون تومان را از دیگر اقدامات در جهت اصلاح و بهسازی شبکه روستایی نیشابور در ۶ ماهه نخست امسال برشمرد.

مدیر برق نیشابور گفت: در راستای هوشمند سازی و کنترل پذیری مشترکین برق این شهرستان در ۶ ماهه نخست امسال نصب ۶۲۳ دستگاه کنتور سه فاز با اعتبار پنج میلیارد تومان و نصب ۱۵۲ دستگاه کنتور دیماندی با اعتبار ۳.۵ میلیارد تومان انجام گرفت.

براتی میزان فروش انشعابهای جدید برق در نیشابور طی نیمه نخست امسال را در مجموع هزار و ۸۵۱ مورد با اعتبار سه میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان شامل هزار و ۴۹۸ انشعاب تکفاز با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان، ۳۳۷ انشعاب سه فاز با اعتبار یک میلیارد تومان، ۱۶ انشعاب دیماندی با اعتبار ۲۳۰ میلیون تومان ذکر کرد.

وی ادامه داد: مدیریت برق نیشابور در نیمه نخست امسال موفق شد ۱۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در این شهرستان را با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان به کابل خودنگهدار تبدیل کند.

مدیر برق نیشابور گفت: برق رسانی به نقاط شهری و روستایی این شهرستان در نیمه نخست امسال شامل احداث ۱۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف برای تامین برق مشترکین جدید با اعتبار ۶ میلیارد تومان، احداث و تقویت ۲۷ دستگاه ترانس هوایی شهری با اعتبار ۸.۵ میلیارد تومان می شود، در این مدت برای ۶۰ مورد تقاضای احداث نیروگاه خورشیدی در نیشابور نیز پرونده تشکیل و از محل مورد نظر بازدید شد.

براتی اظهار کرد: در خصوص برق رسانی به سایت واحدهای طرح ملی مسکن در نیشابور طی این مدت نصب چهار دستگاه ترانس هوایی انجام گرفت و ۴.۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۱.۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف با اعتبار ۶.۵ میلیارد تومان ایجاد شد.

مدیر برق نیشابور گفت: در ۶ ماهه نخست امسال میزان وصول مطالبات مشترکین عادی و دیماندی مدیریت برق نیشابور به تعداد ۴۸ هزار و ۷۶۵ مورد و جمع قطع و وصل مشترکین عادی و دیماندی این شهرستان به تعداد ۳۲۴ مورد بود.

وی بیان کرد: مدیریت برق نیشابور موفق شد با کسب ۱۰۳ درصد تحقق در وصول مطالبات مشترکین عادی رتبه نخست در این بخش و با کسب ۹۹ درصد تحقق در وصول مطالبات مشترکین عادی و دیماندی رتبه سوم را در بین سایر مدیریتهای برق شهرستانهای تابعه خراسان رضوی به دست آورد.

وی در خصوص مدیریت مصرف برق نیشابور در دوره اوج تابستان امسال گفت: از محل مشارکت مشترکین صنعتی، کشاورزی و خودتامین این شهرستان در اوج بار تابستان امسال ۳۰ مگاوات در بخش کشاورزی و ۱۱ مگاوات در بخش صنعتی کنترل بار شود و از محل مولدین خودتامین روزانه یک مگاوات برق تولید شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یک × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image