پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۷/۲۷
عملکرد گروه های خط گرم فرمان از راه نزدیک شرکت توزیع برق خراسان رضوی بررسی شد

نشستی به منظور بررسی عملکرد گروه های خط گرم فرمان از راه نزدیک در شرکت توزیع برق خراسان رضوی با حضور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و بهره برداران مدیریت‌های برق نیشابور، تربت جام و سبزوار در محل ستاد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق خراسان رضوی در این نشست ضمن تاکید بر حفظ و نگهداری تجهیزات خط گرم، پرهیز از شتابزدگی و توجه به مسائل روحی و روانی کارکنان را مورد تاکید قرار داد.

احمد اسدی گفت: برنامه ریزی و زمانبندی دستورکارهای گروه های خط گرم فرمان از راه نزدیک با اولویت سرویس فیدرهای پربار، حذف اتصالات سست و جامپر سوزی و در نهایت بهبود شاخص های قابلیت اطمینان ضروری است.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: با توجه به استقرار گروه های خط گرم فرمان از راه نزدیک از ابتدای سال در شرکت، مقتضی است نتیجه عملکرد این گروه ها، بهبود شاخص های قابلیت اطمینان و افزایش بهره وری باشد.

کارشناس خط گرم فرمان از راه نزدیک در شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیز در این نشست گزارش اقدامات انجام شده و عملکرد گروه های خط گرم فرمان از راه نزدیک را ارایه داد.

در پایان این نشست بهره برداران حاضر اقدامات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ بروز رسانی: ۲۷ مهر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image