پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷
قدردانی مدیر کل دفتر مهندسی توانیر از اقدامات مرکز پشتیبانی فنی شرکت توزیع برق خراسان رضوی

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: اقدامات این شرکت در حوزه مرکز پشتیبانی فنی به ویژه تعمیرات و تجهیزات معیوب در قالب لجستیک معکوس مورد استقبال و توجه مدیر کل دفتر مهندسی و راهبردی شبکه توانیر قرار گرفت و ایشان از عوامل شرکت بابت این موضوع قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، احمد اسدی افزود: دکتر مسعود صادقی بازدید دو روزه ای را از بخشهای مختلف حوزه معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت داشت و ضمن بازدید از مراکز دیسپاچینگ و سمپات(۱۲۱) در جریان امور و فعالیتهای نوآورانه عوامل اجرایی و فنی شرکت قرار گرفت.

وی بیان کرد: مدیر کل دفتر مهندسی و راهبردی شبکه توانیر در این بازدید روند فعالیتهای انجام شده در راستای کنترل پیک بار تابستان خراسان رضوی و دستاوردها و اقدامات شرکت در خصوص استفاده از اتوماسیون شبکه توزیع ، افزایش پایداری و تاب آوری شبکه در جهت کاهش خاموشی ها را مورد بررسی قرار داد.

وی اظهار داشت: در این بازدید اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در جهت اصلاح تابلوهای لوازم اندازه گیری و هوشمندسازی کنتورها، تعمیر و نگهداری از شبکه های توزیع در قالب سامانه مداف، ارتقای شاخصهای پایداری شبکه مانند ضریب برخورداری از قطع کننده، تیغه و اسپیسر توسط آقایان مهندسین مرادی ، رضایی و نایب جهت ایشان تشریح گردید.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: اقدامات شرکت در جهت تعدیل روشنایی معابر، هوشمندسازی مراکز اتفاقات برق در قالب طرح هما و سامانه کنترل ناوگان خودرویی(AVL) از دیگر مواردی بود که برای مدیر کل دفتر مهندسی و راهبردی شبکه توانیر شرح داده شد.

اسدی اضافه کرد: همچنین تلاش شد تا نرم افزارهای کنترل و راهبری شبکه شامل اسکادا ، پایش ، سابات و سناریوهای مختلف کنترل و مدیریت بار که در زمان پیک تابستان در حوزه های صنعتی، کشاورزی، ادارات و مولدهای خود تامین مورد استفاده قرار می گیرد برای دکتر صادقی به تفصیل بیان شود.

وی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با استفاده از دانش کارشناسان فنی و همکاری شرکت دانش بنیان بومی اصلاحاتی روی تابلو کنترل های (RTU) گازی در محدوده زیر پوشش انجام داده است که برای مدیر کل دفتر مهندسی و راهبردی شبکه توانیر بیان گردید.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: دکتر صادقی همچنین در جریان اقدامات این شرکت برای بازسازی و اورهال کلیدهای گازی فارس کلید و تحت اتوماسیون قرار دادن آنها قرار گرفت و درخواست نمود که این طرح خلاقانه به شرکت توانیر اعلام تا اجرای آن به کل شرکتهای توزیع برق سراسر کشور تسری یابد.

لازم به ذکر است در این بازدید استقرار سامانه جامع ERP و مزایای ، اقدامات صورت گرفته جهت بهبود ارتباطات رادیویی شامل تبدیل شبکه بی سیم آنالوگ به دیجیتال، افزایش سرعت تبادل اطلاعات با مدیریت برق شهرستانها با پیاده سازی چتر وایرلس و … به تفصیل توسط مهندس باغیشنی، معاون برنامه ریزی و فن آوری اطلاعات شرکت برای دکتر صادقی ارائه شد که مورد توجه وی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۱ | تاریخ بروز رسانی: ۴ مرداد ۱۴۰۱ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یک × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image