پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
قرارداد بیمه تکمیل درمان و عمر وزارت نیرو با شرکت بیمه رازی منعقد شد

رئیس اداره رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: قرارداد بیمه تکمیلی درمان و عمر و حادثه کارکنان و بیمه عمر تلفیقی وزارت نیرو (۱۰ ساله) با شرکت بیمه رازی منعقد و زمینه ارایه خدمات بیمه ای به کارکنان این شرکت فراهم شده است.

به گزارش روابط عمومی، شیرین دانایی افزود: شرکت بیمه رازی پس از بررسیهای به عمل آمده و برگزاری نشستهای کارشناسی متعدد در شورای هماهنگی درمان شرکتهای تابعه وزارت نیرو به عنوان شرکت بیمه گر انتخاب شد.

وی اظهار داشت: انتخاب شرکت رازی براساس مولفه های شاخصی مانند توانگری مالی، مدت زمان ارزیابی خسارتهای درمانی و پرداخت آن، تعداد مراکز طرف قرارداد در مشهد و شهرستانهای تابعه، وجود سیستم نرم افزاری و اپلیکیشن سیناد، وجود کارشناس ارزیاب مقیم در سطح شرکت، درصد سود مشارکت در منافع در بیمه عمر ۱۰ ساله و اخذ سایر آپشن های مازاد بر قراردادهای تیپ وزارت نیرو انجام گرفت.

رئیس اداره رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از کارکنان این شرکت خواست نسبت به تمديد دفترچه هاي درماني با مراجعه به گروه درمان در حوزه ستادی و به مسئول پرسنلي مدیریتهای برق در شهرستانها اقدام کنند.

دانایی گفت: کارکنان می بایست قبل از اینکه سیستم اپلیکیشن “سیناد” آنان قفل شود، نسخه فیزیکی قرارداد بیمه قبل ۳۱ تیرماه امسال را حداکثر تا پایان ماه جاری به کارکنان اداره امور رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی تحویل دهند.

وی بیان کرد: فهرست بيمه شدگان شاغل قرارداد بيمه درمان (۱۴۰۳ –۱۴۰۲) در سامانه بيمه ای شركت بيمه رازی بارگزاری و امكان ثبت نسخ در سامانه سيناد فراهم شده است و کارکنان می توانند نسبت به ثبت هزینه های درمانی خود اقدام کنند.

رئیس اداره رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی از کارکنان خواست نفرات بیمه شده تحت تکفل خود را در سامانه “سيناد” كنترل نمایند و در صورت وجود مغايرت به مسئول پرسنلي در شهرستانها و به اداره رفاه و درمان در ستاد اطلاع رساني کنند.



روند ارزیابی نسخ درمانی کارکنان وزارت نیرو بررسی شد

رئیس اداره رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: اشکالات کارشناسان ارزیاب قرارداد بیمه تکمیل درمان شرکتهای تابعه وزارت نیرو در نشستی با مدیرعامل شرکت ارزیاب این وزارتخانه مطرح و راهکارهایی برای رفع آنها اتخاذ شد.

دانایی افزود: با توجه به ضرورت ارزیابی دقیق و منصفانه نسخ درمانی کارکنان اعم از هزینه های ویزیت، دارو، پارکلینیک، بیمارستانی و دندانپزشکی، یکی از دغدغه های مدیران درمان و رفاه شرکتهای تابعه وزارت نیرو، براساس فرانشیزهای مصوب قرارداد تیپ وزارت نیرو بوده است.

وی بیان کرد: به همین منظور در ابتدای دوره جدید قرارداد وزرات نیرو با شرکت بیمه رازی، نشستی با حضور “حمیدرضا فرجامی” مدیرعامل شرکت ارزیاب هزینه های درمانی و کارشناسان ارزیاب که ارزیابی نسخ درمانی را هم از طریق فضای مجازی (اپلیکیشن سیناد) و هم از طریق حضوری در شرکتهای تابعه انجام می دهند، در محل شرکت بیمه رازی برگزار شد.

رئیس اداره رفاه و درمان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این نشست دغدغه های مهم مدیران رفاه و درمان شرکتهای تابعه وزارت نیرو از جمله ارزیابی سریع و در مدت زمان کوتاه، شفافیت ارزیاب در بحث علت عودت هزینه های درمانی، کسر فرانشیز بیماران خاص و موارد مختلفی که در قالب تفاهم نامه جانبی قرارداد مطرح گردیده است به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

دانایی اضافه کرد: در نهایت مقرر شد در دوره جدید قرارداد بین شرکت رازی و وزارت نیرو، اشکالات دوره قبلی مرتفع شود تا کارکنان شرکتهای تابعه با رضایتمندی بیشتری نسبت به ثبت هزینه های درمانی و ارزیابی نسخ اقدام کنند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

15 − 11 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image