پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲
لطف آباد در حوزه برق شهر سبز لقب گرفت

همزمان با دهه فجر با بهره برداری از پروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شهر «لطف آباد»، این شهر عنوان نخستین شهر سبز شهرستان درگز را در اختیار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، مدیر برق درگز در مراسم بهره برداری از این پروژه که با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد، گفت: تبدیل سیم به کابل در شهر لطف آباد با حجم ۱۱ کیلومتر و اعتبار ۳۵ میلیارد ریال به عنوان یکی از پروژه‌های جهادی مدیریت برق درگز مطرح است که در مدت کمتر از سه هفته و با کیفیت بالا اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

مصطفی ایمانی افزود: عملیات این پروژه به صورت خط گرم و بدون خاموشی دادن به مشترکین اجرا شده که از جمله اهداف آن رساندن ولتاژ استاندارد به مشترکین، پیشگیری از سرقت شبکه، کاهش مخاطرات ایمنی برای شهروندان، حفظ محیط زیست و زیباسازی مبلمان شهری است.

مدیر برق درگز خاطر نشان کرد: امسال ۶۰ کیلومتر تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار مشابه این پروژه در سطح شهرستان انجام شده است و همه روزه هشت گروه اجرایی مشغول به اجرای پروژه های مزبور در نقاط مختلف این شهرستان هستند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

18 + چهارده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image