پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶
ماموریت خراسان رضوی در مدیریت دارایی‌های فیزیکی باید بی‌نقص انجام شود

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور گفت: عوامل اجرایی و مدیریتی می‌بایست ماموریت ویژه شرکت توزیع برق خراسان رضوی در ارایه مدلی از مدیریت دارایی‌های فیزیکی برای شرکت‌های توزیع برق کشور را بدون هر گونه نقص انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی، علی سعیدی با حضور در مدیریت برق نیشابور ضمن اظهار خرسندی نسبت به ابلاغ ماموریت ویژه به این شرکت از سوی معاونت هماهنگی توزیع توانیر در خصوص ارایه مدلی از مدیریت دارایی‌های فیزیکی و آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران آن به بیان اهمیت اجرای دقیق این ماموریت به عنوان یک الگوی کشوری تاکید کرد.

وی تاکید کرد: عوامل اجرایی ماموریت ویژه مدیریت‌ دارایی های فیزیکی در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی می‌بایست اطمینان حاصل نمایند که مدل ارائه شده فاقد هر گونه نقص باشد تا بتواند بطور موفق توسط سایر شرکتهای توزیع برق کشور مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست به تشریح الزامات استقرار مدیریت دارایی‌های فیزیکی در شرکت پرداخت و گفت: با توجه به ابلاغ ماموریت ویژه از سوی توانیر، اجرای مدیریت دارایی‌های فیزیکی در شرکت علاوه بر یک نیاز و الزام درون سازمانی جهت ارتقای هرچه بیشتر بهره‌وری، یک الزام کشوری برای ایده گرفتن سایر شرکتها نیز به شمار می‎رود.

علیرضا خدابنده افزود: در این راستا به برنامه‌ریزی دقیق اجرای مدل مدیریت دارایی‌های فیزیکی در سطح تعالی در شرکت توزیع برق خراسان رضوی با استفاده از همه منابع موجود نیاز است.

مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری و مجری مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست بر فرهنگ سازی مناسب در حوزه مدیریت دارایی های فیزیکی در شرکت طی سالهای گذشته اشاره کرد.

ناصر نایب مدل استقرار مدیریت دارایی‌های فیزیکی در شهرستانهای نیشابور، سبزوار، فریمان و باخرز و مهمترین اقدامات انجام شده در راستای استقرار مدیریت کار و نرم افزار وب‌ پم در شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را تشریح کرد.

وی در ادامه به بیان برنامه های توسعه سیستم در آینده بر اساس مدل “آپ تایم” و براساس اسناد ابلاغی از سوی شرکت توانیر در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی؛ ساختار سازمانی مورد نیاز برای اجرای دقیق مدیریت دارایی‌های فیزیکی و همچنین استقرار انبار پک در شهرستان‎های مزبور اشاره کرد و روند توسعه سیستم مدیریت انبار و قطعات یدکی را توضیح داد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست از تدوین نقشه راه استقرار مدیریت دارایی های فیزیکی در راستای ماموریت ویژه ابلاغی شرکت توانیر خبر داد.

احمدی اسدی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده، قرار است این نقشه راه به شرکت توانیر ارائه شود تا پس از کسب تاییدیه های لازم در سطح کشور با استفاده از توان مشاوران ذیصلاح اجرا گردد.

وی استفاده از استاندارد iso55000 در تدوین نقشه راه استقرار مدیریت دارایی‌های فیزیکی و تدوین آن بر اساس نظام‌نامه مدیریت دارایی‌های فیزیکی را مورد تاکید قرار داد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image