پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴
مدیریت بار زمستان ١۴٠٠ با آغاز طرح تعدیل روشنایی معابر

طرح تعدیل روشنایی معابر بعنوان اولین طرح اجرایی مديريت بار زمستان ١۴٠٠ از اول آذر ماه جاری آغاز گردید.
به گزارش روابط عمومی ، مهندس رضائی مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری با اعلام این خبر گفت: بمنظور کاهش مصرف برق در پیک بار شب، برنامه تعدیل روشنایی معابر و یک در میان نمودن چراغهای روشنایی به همه شرکت‌های توزیع برق کشور تکلیف گردیده است. وی افزود : با توجه به توان ۴٣ مگاواتی مصرف روشنایی معابر در سطح شرکت، کاهش بیش از ۵۰ درصد مصرف روشنایی در مدیریت بار زمستان ١۴٠٠ مورد نظر می باشد. رضائی ادامه داد: در این طرح، تعدیل و یک در میان نمودن چراغهای روشنایی بلوارها و خیابان های اصلی و فرعی،  یک در میان نمودن روشنایی جاده ها، تعدیل روشنایی شهرک های صنعتی، خاموش نمودن روشنایی پارک‌ها، خاموش نمودن کامل برج های نوری و تاورها، خاموش نمودن بیلبوردهای تبلیغاتی و حذف روشنایی های پرمصرف مراکز و واحدهای تجاری در برنامه قرار دارد.
مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری ادامه داد: در این طرح علاوه بر استفاده از توان گروه‌های تعمیرات و روشنایی معابر و شیفت شب واحدهای اتفاقات و عمليات از توان مروجین مصرف و حتی پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان استفاده می شود.
مهندس رضائی خاطر نشان کرد : جدول عملکرد شهرستانها در تعدیل روشنایی مکان‌های مذکور بصورت روزانه رصد و علاوه بر آن برنامه بازدید شبانه از شهرستانها نیز در برنامه قرار دارد .
مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری در پایان ابراز امیدواری کرد با همکاری مدیریت های محترم برق شهرستان، ضمن رعایت سهمیه ابلاغی توانير، گام مؤثری در گذر از محدودیت بار زمستان ١۴٠٠ برداریم.
شایان ذکر است موجودی چراغ در حال بهره برداری در سطح شرکت بیش از ۴۶۰ هزار چراغ گازی، کم مصرف و LED با مصرف حدود ۴٣ مگاوات می باشد و تعداد چراغهای تعدیل شده از زمستان ٩٩ تا پیک بار تابستان ١۴٠٠، ٩٠٢٧٢ عدد با توان ١۵.۴ مگاوات می باشد که بر اساس اطلاعات دریافتی از شهرستانها بسیاری از این چراغها مجددا روشن شده اند.

*دفتر روابط عمومی – ۵ آذر ۱۴۰۰ / تلاش همه برای خاص بودن*

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۵ آذر ۱۴۰۰ | تاریخ بروز رسانی: ۶ آذر ۱۴۰۰ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

بیست − 17 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image