پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
مدیر جدید برق باخرز معرفی شد

مدیر جدید شهرستان باخرز طی مراسمی با حضور معاونین هماهنگی برق شرق، منابع انسانی و مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در محل این مدیریت معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی، معاون هماهنگی برق شرق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این مراسم ارتقای شاخصهای عملکردی این شهرستان که در چارچوب نقشه استراتژی شرکت رخ داده است را بسیار مطلوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد در دوره ارزیابی پیش رو عملکرد این شرکت پیشرفت بیشتری داشته باشد.

مهندس “سعید شریفی” از پروژه های مرتبط با مدیریت بار تابستان، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، وصول مطالبات و بروزرسانی واگذاری انشعابات به عنوان اولویت های کاری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی ذکر و بیان کرد: لازم است مدیر برق باخرز با استفاده از حداکثر ظرفیت شهرستان به این طرحها پرداخته و تلاش بیشتری در این زمینه انجام دهد.

“امیرررضا قیاسی”، معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به سند نقشه استراتژی شرکت، موضوعات فرهنگ سازمانی، نکات ایمنی، نظام پیشنهادها، ارزیابی عملکرد در سامانه سیمرغ را مورد تاکید قرار داد و اظهار امیدواری کرد، موارد مرتبط با حوزه منابع انسانی به ویژه آموزش کارکنان و مشکلات مرتبط با کمبود نیروی انسانی در اولویت مدیریت برق باخرز قرار گیرد.

شایان ذکر است در انتهای این مراسم از خدمات “محسن زنده دل” مدیر قبلی برق باخرز قدردانی شد و مهندس علیمردانی به عنوان مدیر جدید باخرز معرفی گردید.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سیزده − 6 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image