پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
مدیر جدید برق بجستان معرفی شد

“محسن زنده دل” طی مراسمی با حضور معاون هماهنگی برق شرق، معاون منابع انسانی و مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به عنوان مدیر جدید برق شهرستان بجستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی، معاون هماهنگی برق شرق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این مراسم که با حضور روسای ادارات و جمعی از کارکنان مدیریت برق بجستان برگزار شد، ضمن تجلیل از زحمات و تلاش های شبانه روزی “مهدی میری” مدیر قبلی برق بجستان، از مدیریت برق این شهرستان به عنوان یکی از بهترین مجموعه های شرکت در حوزه شرق استان یاد کرد.

مهندس “سعید شریفی” گفت: مدیریت برق بجستان همواره در ارزیابی ها نتایج خوبی کسب کرده و مهمتر از آن توانسته است با تداوم عملکرد مثبت، جایگاه خودش را حفظ و تثبیت کند.

وی یکی از مهترین ویژگی های مدیران موفق را حضور فعال در میدان کار و تلاش و پرهیز از پشت میز نشینی دانست و ضمن توصیه به انجام کارهای اثرگذار و ماندگار در طول دوران خدمت بر ارتباط سازنده و موثر در بین همکاران، تعامل با سایر ادارات و سازمان های خدمت رسان و تلاش برای بهبود شاخص های هدفگذاری شده تاکید کرد.

معاون هماهنگی برق شرق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی رسیدگی به خانواده را به عنوان یکی از اولویتهای اساسی ذکر کرد و گفت: آرامش خاطر حاصل از آن باعث توفیق در کار و خدمت به مردم می شود.

مهندس شریفی از مهندس زنده دل به عنوان یکی از مدیران جوان، متخصص و فعال ذکر ئ اظهار امیدواری کرد، نتایج درخشان مدیریت برق شهرستان بجستان در ارزیابیهای پیش رو تکرار شود.

تجلیل فرماندار بجستان از عملکرد مدیریت برق شهرستان

در ادامه حضور مسئولان ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در بجستان در نشستی که در محل فرمانداری این شهرستان به منظور معارفه مهندس زنده دل به عنوان مدیر جدید برق بجستان برگزار شد، “حسن حیدری” فرماندار در حضور شهردار، اعضای شورای شهر بجستان از زحمات و تلاش های مهندس میری تجلیل و از وی به عنوان یکی از مدیران نمونه این شهرستان یاد کرد.

در این نشست که جمعی از کشاورزان منطقه نیز به منظور گلایه از وضعیت تامین برق چاه‌های کشاورزی حضور پیدا کرده بودند، معاون هماهنگی برق شرق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی توضیحات کاملی در خصوص وضعیت تامین برق و لزوم همکاری تمامی مشترکین برق به ویژه حوزه کشاورزی ارایه کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شانزده − شش =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image