پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵
مدیر جدید برق تربت حیدریه معرفی شد

“مهدی رستمی پور” در نشستی با حضور فرماندار تربت حیدریه و معاونان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به عنوان مدیر جدید برق این شهرستان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی، نشستی به منظور معرفی مدیر جدید برق تربت حیدریه و تودیع مدیر قبلی در محل فرمانداری با حضور “امیررضا قیاسی” معاون منابع انسانی و “حمید شهرآیینی” معاون هماهنگی غرب، “سعید شریفی” معاون هماهنگی شرق و مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی حیدریه در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

فرماندار تربت حیدریه در این نشست از تعامل و همکاری مدیر قبلی برق این شهرستان در طول دوران مدیریتی خود قدردانی کرد.

“علی اکبر کی پور” با اشاره به اهمیت رضایت مردم و پاسخگویی مطلوب به درخواست های مشترکین گفت: خشکی روح قوانین و مقررات مانعی برای پاسخگویی مطلوب نیست و دادن پاسخ منفی به مردم در صورتی که با تکریم همراه باشد نیز موجبات رضایتمندی آنان را فراهم می‌کند.

معاونان هماهنگی برق شرق و غرب شرکت توزیع برق خراسان رضوی در این نشست گزارشی از ناترازی برق و ضرورت همراهی مشترکین در بخشهای کشاورزی، صنعتی، خانگی، تجاری و اداری ارایه کردند.

در پایان از زحمات “حسن صادقی” مدیر قبلی برق تربت حیدریه قدردانی و “مهدی رستمی پور” به عنوان مدیر جدید برق این شهرستان معرفی شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ تیر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

ده − چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image