پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۳
مروری بر مهمترین طرحهای برق تربت حیدریه / از تبدیل سیم به کابل تا توسعه روشنایی معابر

مدیر برق تربت حیدریه در تشریح مهمترین دستاوردهای یکساله این مدیریت در اجرای طرحهای مختلف حوزه برق گفت: در این مدت ۲۲۰ کیلومتر شبکه سیمی این شهرستان با اعتبار ۶۶۰ میلیارد ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شد.

به گزارش روابط عمومی، مهدی رستمی پور افزود: در این مدت ۳۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف فرسوده برق در ۲۱ روستا از تربت حیدریه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال اصلاح و بازسازی شد.

وی بیان کرد: در یکسال گذشته توسعه شبکه فشار ضعیف برق در تربت حیدریه برای تامین برق مشترکین به میزان ۱۵ کیلومتر با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال انجام شد و ۱۰ دستگاه ترانسفورماتور برای مشترکین جدید یا رفع افت ولتاژ با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال نصب یا تقویت شد.

مدیر برق تربت حیدریه ادامه داد: در این مدت هزار دستگاه کنتور از مشترکین پرمصرف تربت حیدریه برای کنترل و روئیت پذیری با اعتبار ۶۳ میلیارد ریال با کنتور هوشمند تعویض شد.

وی اصلاح و بازسازی ۱۲ فیدر شبکه فشار متوسط فرسوده و در معرض خطر شهرستان تربت حیدریه با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال، نصب ۱۲ دستگاه از تجهیزات اتوماسیون شبکه فشار متوسط با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات مدیریت برق این شهرستان در یکسال گذشته برشمرد.

رستمی پور گفت: در این مدت توسعه و بازسازی روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان تربت حیدریه به میزان چهار کیلومتر با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال انجام شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۸ تیر ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۸ تیر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

2 × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image