پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
مسابقات والیبال شرکت برق خراسان رضوی با نام زنده یاد “سعید خاکساری” برگزار می شود

مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نخستین دوره از مسابقات والیبال یادواره زنده یاد خاکساری، ۲۶ مهرماه امسال به مدت سه روز در مشهد و به میزبانی حوزه ستادی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی، سید روح الله موسوی افزود: بازیها در این دوره از مسابقات با حضور تمامی علاقمندان به رشته ورزشی والیبال در سطح کارکنان امانی و پیمانی و با حضور گرم و پورشور پیشکسوتان شرکت به صورت ۶ نفره ثابت به همراه دو نفر بازیکن تعویضی خواهد بود.

وی اظهار داشت: نشست هماهنگی و قرعه کشی این دوره از مسابقات، توسط کمیته برگزاری رقابتها و با مشارکت سرپرستهای هر تیم به صورت غیرحضوری (ویدیوکنفرانسی) و قبل از شروع مسابقات برگزار خواهد شد که زمان آن متعاقبا اعلام می شود.

موسوی بیان کرد: با توجه به لزوم پاسخگویی مناسب و شایسته به مشترکین، هریک از مدیریتهای برق شهرستانها باید به نحوی برنامه ریزی و پیش بینی حضور کارکنان منتخب خود را در این دوره از مسابقات داشته باشند که ارایه خدمات دچار خدشه و تحت الشعاع مسابقات والیبال قرار نگیرد .

مدیر امور کارکنان و رفاه شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این دوره از مسابقات داشتن گواهی سلامت پزشکی عکس دار برای هر یک از بازیکنان، کپی دفترچه درمانی، گواهی سلامت پزشکی و کارت بیمه ورزشی است که قبل از آغاز بازیها می بایست در اختیار هیات برگزاری مسابقات قرار گیرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ شهریور ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۸ شهریور ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دو × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image