پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
نتایج حضور نماینده وزیر نیرو در خراسان رضوی به روایت شرکت توزیع برق استان

مدیر طرح های عمرانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گزارشی از حضور “موسی زارع پور” مشاور و نماینده وزیر نیرو در تامین آب و برق طرحهای ملی مسکن در این استان و بازدید از زیرساختهای برق و آب طرح نهضت ملی مسکن در شهرستانهای مختلف با همراهی معاون استاندار و مدیران دستگاه های اجرایی بویژه مهندس “محسن ذبیحی” مدیرعامل و دکتر “علیرضا خدابنده” قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ارایه داد.

به گزارش روابط عمومی، هادی مهدی زاده گفت: دکتر زارع پور طی روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ تیرماه در خراسان رضوی حضور یافت و با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و برخی مدیران دستگاه های اجرایی از وضعیت پیشرفت های ساخت و ساز مسکن و زیرساختهای آب و برق طرحهای نهضت ملی مسکن در شهرهای سبزوار، نیشابور، فریمان، گلبهار و مشهد دیدن کرد.

وی اظهار داشت: مشاور وزیر نیرو در تامین آب و برق طرحهای ملی مسکن در محل اجرای طرحهای نهضت ملی مسکن سبزوار، نیشابور، فریمان و گلبهار حضور یافت و پس از بازدید از وضعیت زیرساختهای آنها، با فرمانداران آن شهرستانها دیدار کرد و طی نشستی با حضور آنان و مدیران دستگاه های اجرایی مربوطه در محل فرمانداریها زوایا و چالشهای مختلف وضعیت تامین آب و برق طرحها را بررسی کرد. 

مجری طرح های عمرانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: نماینده وزیر نیرو در تامین آب و برق طرحهای ملی مسکن در نشست شورای انسجام بخشی مدیران آب و برق وزارت نیرو در محل شرکت آب منطقه ای استان در مشهد حضور یافت و به شرح نقطه نظرات خود در خصوص موضوعات کلان مسکن و گوش سپردن به نقطه نظرات مسئولان و دستاندرکاران پرداخت.

به گفته مهندس مهدی زاده، مشاور وزیر نیرو با حضور در خیابان طبرسی مشهد از خط لوله و تصفیه خانه فاضلاب شرکت آب و فاضلاب مشهد نیز دیدن کرد، سپس با استاندار خراسان رضوی دیدار نمود و در نشست شورای مسکن استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیران عامل شرکت های آب و برق و مدیران کل مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن استان شرکت کرد. 

وی اظهار داشت: دکتر زارع پور در نشست شورای مسکن خراسان رضوی به مواردی از جمله در انتظار نماندن هیچ واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکت برای آب و برق، استفاده از فناوریهای نوین در طرح و رعایت مبحث ۱۶ و ۱۹ قانون نظام مهندسی ساختمان، استفاده از انرژی خورشیدی و نیروگاه های CHP در کنار واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، ایجاد کانال انرژی مشترک بدون حضور خط لوله گاز، استفاده حداکثری از بافتهای فرسوده برای ساخت مسکن به جهت بهره گیری از ظرفیت های موجود آب و برق و گاز آنها، ارزان بودن هزینه تامین زیرساختهای آب و برق در طرح نهضت ملی مسکن، استفاده از پیمانکار واحد و مجرب برای صرفه جویی در هزینه های ایجاد زیرساختهای طرح نهضت ملی مسکن تاکید کرد. 

مدیر طرح های عمرانی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: سفر سه روزه نماینده وزیر نیرو در تامین آب و برق طرحهای ملی مسکن و حضور وی در سایتهای نهضت ملی مسکن و دیدار و گفتگو با مدیران، باعث ایجاد روحیه و انسجام بخشی و گفتمان واحد برای پاسخگویی به مطالبات مقامات استان شد.

وی بیان کرد: دکتر زارع پور مشاوره های خوبی در این خصوص به مدیران عامل شرکتهای آب و برق استان داد و متذکر شد که نظم و برنامه ریزی و توان مدیریتی و شور و علاقمندی به کار در وجود مدیران استان خراسان رضوی مشهود است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۶ مرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

پنج × چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image