پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۵/۲
نشست احداث نیروگاه های خورشیدی ویژه صنایع کشور در شرکت توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد

نخستین نشست هم اندیشی و هم افزایی در زمینه احداث نیروگاه های خورشیدی ویژه مشترکین صنعتی در کشور به میزبانی شرکت توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست دبیران هیاتهای اندیشه ورز و کارآفرین دادگستری، پیمانکاران اجرای نیروگاه های خورشیدی در کشور، مدیران و نمایندگان صنایع بزرگ و مسئولان قضایی، مدیرعامل و معاونان شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست مصوبات مقام عالی وزارت نیرو در خصوص احداث نیروگاه های تجدیدپذیر بویژه نیروگاه خورشیدی برای صنایع را تشریح کرد.

علیرضا خدابنده افزود: در راستای تاکید مقام عالی وزارت نیرو و مدیر عامل شرکت توانیر مساعدت های لازم در فرآیندهای احداث نیروگاه های خورشیدی ویژه صنایع به استناد ماده ۱۶ قانون جهش شرکتهای دانش بنیان انجام خواهد شد.

در ادامه این نشست، تعدادی از پیمانکاران احداث نیروگاه های خورشیدی در کشور هم به بیان نقطه نظرات تخصصی و آموزشی خود در این حوزه پرداختند.

در پایان این نشست نیز تعدادی از مدیران صنایع درخواستهای خود را از مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی پیرامون نرخهای برق، میزان و جریمه ها و مواردی در خصوص مدیریت بار مطرح کردند.

لازم به ذکر است مشترکین صنعتی دارای مصرف بالای یک مگاوات از سال ۱۴۰۲ می بایست سالانه یک تا پنج درصد انرژی مصرفی خود را از محل انرژیهای تجدید پذیر به مدت پنج سال تامین کنند.

۱۱ واحد صنعتی در خراسان رضوی تاکنون نیروگاه خورشیدی صنعتی به صورت قرارداد خرید تضمینی نصب کرده اند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۳۰ تیر ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۳۰ تیر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

نه − پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image