پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۱۴
نشست هماهنگی مدیران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد

نشست هماهنگی مدیران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با محوریت مدیریت بار تابستان سال ۱۴۰۳ با حضور مدیرعامل، معاونان، مدیران دفاتر و مدیران برق شهرستانها در محل هتل پردیسان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست به تشریح مهمترین برنامه های امسال این شرکت در حوزه مدیریت بار، موضوعات مالی و پشتیانی و همچنین توسعه امکانات و تجهیزات در بخشهای مختف پرداخت.

دکتر علیرضا خدابنده ضمن قدردانی از توفیقات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سال گذشته گفت: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تاکنون ۴۴ هزار و ۳۸۳ کنتور در خراسان رضوی هوشمند شده که برنامه امسال شرکت نصب ۱۳ هزار کنتور هوشمند دیگر است.

وی افزود: پارسال ۳۷ هزار و ۵۲۸ مورد انشعاب برق در خراسان رضوی واگذار شده که رشد ۴.۵ درصدی نسبت به سال ۱۴۰۱ داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به تغییر رویکرد توانیر در حوزه اختصاص اعتبارات به شرکتهای توزیع گفت: امسال وصول مطالبات از مشترکین برق مهمترین و اثرگذارترین مولفه در استقلال مالی شرکت در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: درسالی که به عنوان “جهش تولید با مشارکت مردم” نامگذاری شده است، گذر از پیک بار در تابستان امسال و بحث ناترازی تولید و مصرف برق ، نیازمند ایجاد زیرساختهایی در حوزه بهره برداری است.

وی در خصوص یکی از مهمترین پروژه های شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با عنوان تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار گفت: پارسال ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر از شبکه سیمی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شد و امسال ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر هدفگذاری شده است.

در بخش نخست نشست هماهنگی مدیران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مدیران برق شهرستانهای تربت جام، قوچان، نیشابور، تربت حیدریه، گلبهار و خواف به نمایندگی از سایر مدیران برق شهرستانها موضوعات کنترل پذیری و مدیریت بار تابستان، مدل ارزیابی عملکرد، تخصیص و ارسال نقدینگی و درآمدهای متفرقه، پروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار و طرحهای عمرانی، مسائل منابع انسانی و دغدغه های مرتبط با کارگزاریها را مطرح کردند.

در بخش دوم این نشست هر یک از معاونان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در حوزه های فروش و خدمات مشترکین، بهره برداری و دیسپاچینگ، مهندسی و نظارت، برنامه ریزی و فناوری، هماهنگی برق شهرستانها، منابع انسانی و امور مالی به بیان دستاوردهای سال گذشته و برنامه های امسال شرکت در بخشهای مختلف پرداختند.

در پایان نشست هماهنگی مدیران شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مدیریتهای برق شهرستانهای بردسکن، گناباد و سبزوار به ترتیب رتبه های اول تا سوم ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۳ این شرکت را بدست آوردند که از مدیران آنها قدردانی شد.

همچنین از مدیران برق شهرستاتنهای مه ولات و گناباد به عنوان کسب رتبه های برتر مسابقات RCA CUP تجلیل به عمل آمد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

20 − 8 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image