پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۲۴
هزینه برق ۴۶۶ هزار مشترک برق خانگی خراسان رضوی صفر شده است 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تعرفه برق ۴۶۶ هزار مشترک خانگی در این استان از ابتدای خرداد ماه تاکنون به دلیل مصرف مطلوب برق، صفر شده است.

به گزارش روابط عمومی، علیرضا خدابنده در برنامه تلویزیونی «خراسان آینده»  شبکه سیمای خراسان رضوی افزود: این شرکت یک میلیون و ۵۰۰ هزار مشترک در سطح استان به جز شهرستانهای مشهد و طرقبه شاندیز دارد که مربوط به بخشهای خانگی، صنعتی، کشاورزی، اداری و تجاری هستند.

وی اظهار کرد: بیشترین مشترکان این شرکت را بخش خانگی تشکیل می دهند اما بیشترین مصرف برق متعلق به بخش کشاورزی با وجود سهم یک درصدی از کل مشترکان استان است به طوری که سهم بخش کشاورزی از کل مصارف استان ۴۰ درصد، بخش خانگی ۲۰ درصد، بخش صنعت ۲۵ درصد، بخش تجاری هشت درصد و بخش اداری هفت درصد است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با قدردانی از همکاری مطلوب بخش صنعت در مدیریت مصرف برق امسال گفت: شرایط مصرف برق برای بخش صنعت به ۲ صورت تقسیم شده است به طوری که برنامه های مدیریت مصرف برق برای این بخش در خراسان رضوی ماه‌های خرداد و شهریور به صورت شرایط هشدار و در ماه‌های تیر و خرداد به صورت شرایط اضطرار است.

خدابنده افزود: همکاری صنایع خراسان رضوی در مدیریت برق به طور متوسط در طول هفته ۳۶ ساعت در ماه‌های تیر و مرداد و ۲۴ ساعت در ماه های خرداد و شهریور است و طبق تفاهمنامه‌ای که این شرکت با صنایع استان منعقد کرده است، محدودیت مصرف برق در طول هفته برای شهرک‌های صنعتی زمان بندی شده است به طوری که به عنوان مثال محدودیت مصرف برای شهرک‌های صنعتی خیام و سبزوار شنبه‌های هر هفته است.

وی همچنین همکاری اداره های خراسان رضوی در مدیریت مصرف برق را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در شرایط سخت کنونی بهتر است شهرداریهای استان نیز روشنایی بوستان‌ها و میدان ها و سایر فضاهای عمومی را تا حد امکان کاهش دهند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با اشاره به طرحهای تشویق محور اظهار کرد: شرکت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) هم با هدف تسهیل کار برای مشترکان و آگاهی از چگونگی شرکت در جوایز اقدام به راه‌اندازی پویشی به نام “باانرژی” کرده است که این پویش با هدف مشارکت هر چه بیشتر مردم در جریان‌سازی فرهنگی برای بهبود روش‌های مصرف برق به‌عنوان یک انرژی گران‌بها در جامعه راه‌اندازی شده است.

خدابنده افزود: مشترکانی که در این پویش شرکت می‌کنند در صورتی که مصرف برق خود را نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۵ درصد کاهش دهند می‌توانند مشمول پاداش در قبضشان شوند، همچنین آنان می‌توانند جوایز ارزشمندی از جمله ۳۰۰ خودرو و هزاران کمک‌ هزینه خرید لوازم‌خانگی، برقی و الکترونیکی را به‌قید قرعه دریافت کنند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دوازده − ده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image