پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
هم اندیشی مدیران شرکت‌های برق خراسانی در خصوص فروش مستقیم لوازم اندازه گیری

نشست جمعی از مدیران ستادی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان شمالی با مدیران و کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی پیرامون مبحث بسیار مهم فروش مستقیم کنتور و سایر تجهیزات لوازم اندازه گیری در محل ستادی شرکت توزیع برق خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، هدف از برگزاری این نشست، انتقال تجارب و بررسی چالشهای موجود در خصوص فروش مستقیم تجهیزات لوازم اندازه گیری بود.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست گفت: برای نخستین بار در بین شرکتهای توزیع برق کشور، فروش برخط سبد لوازم اندازه گیری در این شرکت برای کالاهایی از جمله تابلو، کنتور و فیوز آغاز شده است.

محمود صالحیان افزود: در این طرح، مشترک برق می تواند از طریق آدرس اینترنتی که برای وی ارسال می شود، تابلوی مجهز به کنتور و فیوز را از تولیدکننده دلخواه خریداری کند.

وی بیان کرد: بزودی لوازم اندازه گیری بیشتری به این سبد فروش برخط افزوده می شود که شامل فروش همه تجهیزات مربوط به لوازم اندازه گیری اعم از “وینچ، کلمپ، کابل سرویس و .. خواهد بود و در سبد خرید مشترک لحاظ خواهد شد.

مدیر دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی، مزایای فروش برخط لوازم اندازه گیری را حذف فرآیندهای مناقصه و انبارگردانی و صف انتظار تامین کالا، دپو تجهیزات در انبار تولیدکننده تابلو بدون نیاز به پرداخت هزینه، استفاده بهینه از نقدینگی در شرکتها و از بین رفته چرخه بدهکاری به تامین کنندگان و تولیدکنندگان، افزایش سرعت تامین کالا برای مشترکین، صرفه جویی مالی ذکر کرد.

 «علی مرادی گلستانی» مدیر دفتر نظارت و کنترل لوازم اندازه گیری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست سوالات و چالش های مدیران شرکت توزیع برق خراسان شمالی را پاسخ داد.

«مجتبی چوپانی» کارشناس دفتر نظارت بر خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست چگونگی فرایند فروش در سامانه ناب پلاس را شرح داد.

دیگر کارشناس دفتر نظارت بر خدمات مشترکین و مسئول فروش مستقیم شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیز در این نشست به تشریح چگونگی کار با سامانه فروش مستقیم در بخش های مختلف انبارداری، مالی، کنترل کیفی کالا و خدمات مشترکین پرداخت و در خصوص نحوه تعامل با شرکت های تابلوساز و رفع چالش های موجود در مسیر به همکاران توزیع خراسان شمالی راهنمایی های لازم را ارایه داد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شانزده − 9 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image