پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۴
وجود افت ولتاژ در شبکه توزیع برق خراسان رضوی پذیرفتنی نیست

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: وجود افت ولتاژ نقطه تاریک و غیر قابل تحمل در این شرکت است که باید مدیران برق در همه شهرستانها نسبت به رفع این اشکال اقدام کنند.

به گزارش روابط عمومی، دکتر علیرضا خدابنده در سفر به تربت حیدریه در جمع مدیر و مسئولان واحدها و کارکنان این مدیریت، اتتظارات از سطح عملکردی این مدیریت را فراتر از شرایط فعلی دانست و بر انجام اقدامات گسترده تر و تلاش بیشتر برای رفع عقب ماندگی ها تأکید کرد.

دکتر خدابنده با تاکید بر پیگیری جدی تکالیف وزارت نیرو و توانیر برای مدیریت بار تابستان ۱۴۰۴، از اقدامات انجام شده در حوزه های تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار، کنترل پذیری و… در مدیریت برق تربت حیدریه قدردانی کرد.

وی گفت: عمق بخشی به روابط و تقویت فضای گفتگو و همدلی به منظور انجام کار تیمی، تعامل بیشتر بین واحدها و پرهیز از پرداختن به موضوعات حاشیه ای با تاکید بر شعار “باهم آینده ای روشن” و مضامین اصلی آن ضروری است.

در این سفر معاون هماهنگی برق شرق، معاون فروش و خدمات مشترکین، معاون منابع انسانی، معاون مالی و پشتیبانی، مدیر دفتر بازار برق، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی به تربت حیدریه مدیرعامل را همراهی کردند.

آنان در این سفر از پروژه های ساختمانی، ساختمان های اداری و انبار، استقرار انبار پک، دیدن و وضعیت آنها را بررسی کردند.

مدیرعامل و معاونان مزبور شرکت توزیع برق خراسان رضوی در نشست با کارکنان و مسئولان واحد‌های مختلف مدیریت برق تربت حیدریه به درخواستها و سوالات کارکنان پاسخ داد.

بازدید مدیرعامل از روند اجرای نیروگاه خورشیدی چاه های کشاورزی در تربت حیدریه

در ادامه سفر مدیرعامل شرکت توزیع برق خراسان رضوی به تربت حیدریه، وی به همراه معاونان خود از روند اجرای طرح نهضت «تولید محصول سبز با برق سبز» ویژه چاه های کشاورزی بازدید و وضعیت آنها را بررسی کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر خدابنده روند اجرای نیروگاه خورشیدی تجمیعی ۲۰۰ کیلوواتی طرح نهضت ملی تولید محصول سبز با برق سبز در محل چاه های کشاورزی آقای «بنی هاشم» در دشت «رخ» این شهرستان را بررسی کرد.

معاون هماهنگی شرق، معاون فروش و خدمات مشترکین، معاون منابع انسانی، معاون مالی و پشتیبانی، مدیر دفتر بازار برق و مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی که مدیر عامل شرکت را همراهی کردند.

دکتر خدابنده همچنین از مجتمع کشت و صنعت خزایی در دشت «رخ» برای احداث نیروگاه های مقیاس کوچک بازدید کرد.

وی ضمن استقبال از اجرای طرحهای مذکور از اقدامات و پیگیری های انجام گرفته قدردانی و بر پیگیری مستمر و روزانه طرح های «نهضت تولید محصول سبز با برق سبز» توسط مدیر برق تربت حیدریه تاکید کرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ بروز رسانی: ۲۳ مهر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

سیزده + 8 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
  • عالی 61%, 4731 رأی،آراء،آراء
    4731 رأی،آراء،آراء 61%
    4731 رأی،آراء،آراء - 61% از همه آراء
  • خوب 19%, 1490
    1490 19%
    1490 - 19% از همه آراء
  • ضعیف 16%, 1246
    1246 16%
    1246 - 16% از همه آراء
  • متوسط 4%, 299
    299 4%
    299 - 4% از همه آراء
جمع آراء: 7766
مهر ۱, ۱۳۹۹
image