پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
پیاده سازی ۲۲۴ فرآیند در سامانه ERP شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی گفت: تاکنون حجم فرآیندهای جاری شده در سامانه ERP شرکت شامل ۲۲۴ فرآیند اصلی و فرعی در بخشهای مختلف منابع انسانی، پشتیبانی و تدارکات، مدیریت منابع مالی، مهندسی و کنترل پروژه و بودجه و برنامه ریزی و HSE بوده که تاکنون تعداد مجوزها و اسناد تولید شده در این فرایندها به متوسط روزانه هزار و ۳۹۵ مورد رسیده است.

به گزارش روابط عمومی، وحید باغیشنی افزود: سامانه ERP شامل ساختار نرم افزاری یکپارچه برای برنامه‌ریزی بهینه منابع سازمانی در حوزه های مختلف عملیاتی، مدیریت منابع انسانی، بودجه و اعتبارات ،مهندسی و کنترل پروژه های سرمایه ای، پشتیبانی تدارکات و انبار ، اچ.اس.ای (مدیریت ایمنی، بهداشت، محیط زیست) و مدیریت منابع مالی می باشد و داشبوردی از گزارش های متنوع برای تصمیمات مدیریتی و راهبردی ارایه می نماید.

وی مزایای استفاده از این سامانه را بهینه کردن منابع سازمانی، کاهش ریسک ها، شفافیت و قابل اعتماد شدن داده ها، افزایش سرعت و چابکی و کاهش دوباره کاریها و خطاها،حفظ یکپارچگی ، صرفه جویی در هزینه ها و افزایش بهره وری، کاهش نیروی انسانی، مانیتورینگ و رهگیری عملیات، گزارش گیری و تصمیم سازی سریع و صحیح و برنامه ریزی و بهینه سازی استفاده از منابع سازمانی.. ذکر کرد.

مهندس باغیشنی سهم حوزه عملیاتی از فعالیتهای مربوط به سامانه ERP شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی را در حوزه منابع انسانی ۲۰ درصد، در حوزه پشتیبانی تدارکات و انبار ۲۸ درصد، مدیریت منابع مالی ۲۶ درصد، مهندسی و کنترل پروژه ۲۰ درصد، عمومی و سایر ۶ درصد ذکر کرد.

وی اظهار کرد: تعداد کل کاربران تعریف شده در سامانه ERP شرکت دو هزار و ۴۵۸ کاربر ، متوسط کاربران برخط و به صورت همزمان در این سامانه ۶۲۲ مورد، تعداد فرمهای عملیاتی پیاده سازی شده پنج هزار و ۴۲۰ مورد، تعداد گزارشات مرجع پیاده سازی شده ۶۴۰ مورد و مجموع داده تولید شده در بانک اطلاعاتی شرکت تا این تاریخ ۸۴۰ گیگابایت است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 × 2 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image