پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۶/۸
«چاپشلو» در حوزه برق درگز، شهر سبز لقب گرفت

مدیر برق درگز گفت: همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با بهره برداری از پروژه تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شهر «چاپشلو»، این شهر عنوان دومین شهر سبز این شهرستان را در اختیار گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع برق خراسان رضوی، «مجید نوری» در مراسم بهره برداری از این طرح که با حضور مسئولان درگز به مناسبت هفته دولت برگزار شد، افزود: تبدیل سیم به کابل در شهر «چاپشلو» با حجم ۱۵ کیلومتر و اعتبار ۹۰ میلیارد ریال به عنوان یکی از طرحهای جهادی مدیریت برق درگز مطرح است.

وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح استانداردسازی ولتاژ مشترکین، کاهش مخاطرات ایمنی، پیشگیری از سرقت، حفظ محیط زیست و زیباسازی مبلمان شهری است که به صورت خط گرم(بدون خاموشی) و با کیفیت بالا اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

مدیر برق درگز گفت: همزمان با افتتاح این طرح، هشت طرح دیگر این مدیریت از جمله احداث اتاقک و سایت تکرار کننده بیسیم به منظور  پوشش ارتباطات رادیویی و بی سیمی منطقه «میانکوه» با هدف کاهش زمان خاموشی و افزایش سرعت عمل در مانور و شرایط بحرانی و …. همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ شهریور ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۸ شهریور ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهار × 3 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image