پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶
کارگزاران جدید مدیریت برق شهرستانهای خراسان رضوی معرفی شدند

کارگزاران جدید خدمات مشترکین شامل ۱۰ حوزه کارگزاری،  با حضور “مسعود نژادعبدالله” مجری کارگزاری‌های خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و “مجتبی زنده دل” و “محمد تاتاری” از کارشناسان شرکت در این شهرستانها معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی، این حوزه ها شامل شهرستانهای تایباد، تربت جام، سبزوار، نیشابور، چناران، گناباد، کاشمر، جوین و قوچان بودند.

مجری کارگزاری‌های خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی و کارشناسان مربوطه با حضور در مدیریت‌های برق شهرستان‌های مزبور ضمن معرفی کارگزاران جدید خدمات مشترکین؛ در نشست‌های صمیمانه با نیروهای تحت قرارداد این کارگزاری‌ها اعم از ماموران قرائت، نیروهای عملیاتی و نماینده مقیم آن مدیریت برق حضور یافتند.

آنان در این نشستها مواردی از جمله نحوه پرداخت دستمزد، استفاده از لوازم ابزار کار و خودروها، پیگیری و تحقق شاخص ها را بررسی و از انبارک‌های مدیریت‌های برق شهرستان‌های مزبور نیز دیدن کردند.

مجری کارگزاریهای خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این باره گفت: در قرارداد جدید کارگزاری ها که اجرای آن از ابتدای تیرماه ۱۴۰۳ آغاز شده است، موارد توسعه مربوط به مدل کارگزاری ها که یکی از شاخص های نقشه استراتژیک شرکت است، به تفصیل بیان شده است.

نژاد عبدالله، اضافه و تجهیز شدن تعداد ناوگان خودرویی از ۹۹ به ۱۱۳ مورد، تعدیل در تعداد قراردادها از ۱۲ به ۱۰ مورد، Gis محور شدن دستورکارهای نیروهای عملیاتی، داشتن نقشه برای برنامه ریزی مناسب سبد کاری نیروها بر اساس مختصات جغرافیایی، رسیدن به تعداد ۳۸ نماینده مقیم و ۲۰۹ مامور قرائت و ۲۵۱ نیروی عملیاتی چند مهارته در مدیریت‌های برق شهرستانها را از دیگر موارد توسعه مبتنی بر مدل کارگزاریها برشمرد.

شایان ذکر است: طرح نصب انشعابات معوق مدیریت برق خواف نیز حسب دستور معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی با قید فوریت در دستور کار قرار گرفت. 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۰ تیر ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۱۲ تیر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

دوازده + شش =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image