پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۹
کرسی تلاوت نور قاریان بین‌المللی در حرم مطهر رضوی برگزار شد

مراسم تلاوت نور با حضور قاریان بین‌المللی توسط دبیرخانه شورای انسجام بخشی امور فرهنگی – دینی شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در استان خراسان رضوی در محل حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، در ابتدای این مراسم معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس و ریاست شورای فرهنگی وزارت نیرو گفت: باید آیه إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ یَهْدِی لِلَّتِی هِیَ أَقْوَمُ نصب العین تمامی خدمتگزاران، کارکنان و مدیران نظام اسلامی قرار گیرد و همگان قاری و عامل به قرآن کریم باشند.

احمد حیدری به برگزاری مسابقات سالانه قرآنی ویژه فرزندان، همسران و کارکنان وزارت نیرو اشاره و بیان کرد: سال گذشته حدود هفت هزار نفر از کارکنان وزارت نیرو در این مسابقات شرکت کردند و امسال نیز فرزندان کارکنان وزارت نیرو در خراسان رضوی در این مسابقات حائز رتبه سوم کشور در بخش تعداد شرکت کنندگان شدند که از این تعداد ۱۸ نفر به مسابقات کشوری این دوره از رقابت‌ها در انتهای شهریورماه اعزام خواهند شد.

وی با نقل خاطره‌ای از شهید بروجردی (مسیح کردستان) در ابتدای انقلاب و محافظت ایشان از امام راحل عظیم الشان به اهمیت نقش قرآن در زندگی کاری و فردی افراد اشاره و بیان کرد: عامل تمامی موفقیت‌ها تمسک به قرآن است.

این مراسم با قرائت قرآن توسط قاری ممتاز کشوری، «سید خلیل‌الله نجات حسینی» آغاز شد، در ادامه حافظ نوجوان و نخبه قرآنی «محمد مهدی گریوانی» آیاتی را از حفظ قرائت و با پرسش و پاسخ حاضرین، آیات موردنظر را قرائت کرد و به سوالات قرآنی حضار پاسخ داد.

در پایان این مراسم نیز به جهت کسب رتبه شایسته قدردانی ویژه شرکت‌های تابعه صنعت آب و برق استان خراسان رضوی از مدیران عامل این شرکت‌ها و همچنین از تعدادی از فرزندان نخبه قرآنی همکاران وزارت نیرو در استان با اهدای لوح و جوایزی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

15 − 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image