پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۷
کسب رتبه اول در دومین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر

شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی موفق شد در دومین دوره جایزه ملی انرژی های تجدید پذیر رتبه اول را در بین شرکت های توزیع نیروی برق کشور کسب نماید .
به گزارش دفتر روابط عمومی ، مهندس مهدی مرزبانی مدیر دفتر بازار برق با اعلام این خبر گفت : در دومین دوره از این جایزه ملی، حدود ۸۶ شرکت‌کننده از اقصی نقاط کشور حضور داشتند که پس از ارزیابی‌های صورت‌پذیرفته، شرکت های برتر همزمان با برگزاری پنجمین کنفرانس بین‌المللی انرژی‌های تجدیدپذیر، معرفی و جوایز برگزیدگان فعال در حوزه توسعه انرژی‌های تجدیدپذیر اعطا شد.
وی افزود : شورای سیاست‌گذاری و کمیته داوران این جایزه ملی، متشکل از کلیه انجمن‌ها و سازمان‌های دولتی فعال در این حوزه، اعم از وزارت نیرو، ساتبا، معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، وزارت صنعت، معدن و تجارت، پژوهشگاه نیرو و سایر ارگان‌های مرتبط است و سعی شده است در این جایزه ملی، تمامی گروه‌های فعال در اکوسیستم انرژی‌های تجدیدپذیر، مورد توجه قرار گیرند.
شایان ذکر است لوح و تندیس جشنواره طی مراسمی به برگزیدگان اهدا شد که مهندس مرزبانی در این مراسم به نمایندگی از سوی شرکت ، جایزه را دریافت نمود .

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | تاریخ بروز رسانی: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

شانزده − چهارده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image