پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۲۴
کشف سه دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در باخرز

مدیر برق باخرز از کشف سه دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز از سه خانه مسکونی در روستای «استجرود» از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، «حسین علی مردانی» در این باره گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر استخراج غیرمجاز رمز ارز در باخرز از سوی دفتر حراست، تیم بازرسی مدیریت برق این شهرستان با هماهنگی پلیس آگاهی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی اظهار کرد: گروه بازرسی مدیریت برق باخرز در رصد محل و آمپرگیری از کابل سرویس ها، مشخص شد که یک محل فاقد دستگاه کنتور و دو محل دیگر به صورت مشترک با فک پلمب کنتور و گرفتن برق غیر مجاز از ورودی ان جهت استخراج رمز ارز مبادرت کرده بودند.

علیمردانی افزود: همچنین در همان محله با توجه به مشکوک شدن تیم بازرسی به خانه خالی از سکنه، محل مورد نظر بررسی و با آمپرگیری، انشعاب غیر مجاز از کابل سرویس محرز شد که با هماهنگی پلیس آگاهی و مقام قضایی باخرز، بازرسان به محل وارد شدند و یک دستگاه غیر مجاز استخراج رمز ارز کشف و جمع آوری کردند.

وی اضافه کرد: قدرت مصرفی دستگاه های استخراج رمز ارز کشف شده در مجموع ۵۰ آمپر بود من به صورت دائم از شبکه برق استفاده می کرد.

مدیر برق باخرز گفت: بعد از تنظیم صورتجلسه و جمع آوری و ضبط دستگاه های استخراج رمز ارز توسط پلیس آگاهی این شهرستان، برق مشترک های خاطی قطع و یک کنتور مشترک خالی از سکنه نیز جمع آوری شد.

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهار × 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image