پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶
کشف و جمع آوری ۳۷ دستگاه غیرمجاز استخراج رمزارز در زبرخان

نمایندگان مدیریت برق زبرخان با همراهی نیروهای اطلاعات سپاه و فرماندهی انتظامی این شهرستان نسبت به جمع آوری ۳۷ دستگاه غیرقانونی استخراج رمزارز از یک دامداری واقع در اراضی روستای «دیزباد پایین» اقدام کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، این مهم در پی اخبار واصله از منابع خبری سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص استفاده غیرمجاز از انرژی برق برای استخراج رمز ارز در زبرخان توسط نمایندگان مدیریت برق این شهرستان پس از هماهنگی حقوقی استانی و گرفتن دستور مقام قضایی از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد برای ورود به محل انجام گرفت.

پس از بررسی های لازم از محل کشف دستگاه ها مشخص شد که فرد یا افراد سودجو با سوء استفاده از انشعاب برق دامداری به صورت غیرقانونی نسبت به بهره برداری از دستگاه های استخراج رمزارز اقدام می کردند که تجهیزات مربوطه توسط نمایندگان مدیریت برق زبرخان جمع آوری و برای تعیین تکلیف در اختیار ضابط قضایی قرار گرفت.

شایان ذکر است پیگیری حقوقی خسارات وارده توسط واحد حقوقی مدیریت برق زبرخان و دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در دست اقدام است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

7 − سه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image