پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
کنترل پذیر کردن ۴۰ درصد از اشتراکهای سه فاز و دیماندی برق در خراسان رضوی

مسئول اجرایی تعویض کنتورهای مشترکین پرمصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با توجه به رویکرد مناسب توانیر و این شرکت در کنترل پذیری مشترکین و استفاده موثر آن در مدیریت بار نقطه ای، تاکنون حدود ۴۰ درصد از اشتراکهای سه فاز و دیماندی در استان کنترل پذیر شده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، احسان سیاح زاده افزود: این میزان معادل کنترل پذیر شدن ۱۹ هزار و ۵۰۰ اشتراک سه فاز عادی و چهار هزار و ۵۰۰ اشتراک دیماندی استان اعم از مشترکین جدید و طرح های اجرا شده می شود.

وی اظهار کرد: کنترل پذیر کردن اشتراک‌های برق با پشتیبانی جدی مدیران ستادی و اهتمام کارکنان مدیریتهای برق شهرستانها با وجود چالشهای نقدینگی و مسائل اجتماعی انجام شد.

وی بیان کرد: با توجه به مناقصات برگزار شده، کنترل پذیر کردن همه اشتراکهای ۳الف، اشتراکهای صنعتی خارج از شهرک صنعتی و ادارات دولتی و عمومی در خراسان رضوی ادامه یافته تا بتوان از ثمرات آن علاوه بر مدیریت پیک بار سال آینده، در کاهش هزینه ها و مخاطرات قرائت حضوری، کاهش تلفات غیر فنی، داده کاوی، وصول مطالبات و بررسی آنلاین پارامترهای شبکه نیز بهره برد.

مسئول اجرایی تعویض کنتورهای مشترکین پرمصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در این راستا از ابتدای طرح کنترل پذیر کردن مشترکین تاکنون با برگزاری ۴۲ جلسه کمیته عالی کنترل پذیری بار مشترکین، چندین جلسه آموزشی، پیگیری و بازدیدهای حضوری و مجازی از شهرستانها و ارتباط با تامین کنندگان و شرکت توانیر‌ و همچنین همکاری مناسب بین بخشی در حوزه های مختلف ستاد، تصمیمات مقتضی برای پیشرفت کنترل پذیر کردن مشترکین و برطرف کردن چالشها در این حوزه گرفته شده است.

سیاح زاده افزود: ارسال به موقع آمار و گزارشات متنوع، ایجاد زیرساختهای سیستمی و نرم افزاری فرایند کار، پیگیری کالا، تدوین دستورالعملهای اجرایی و بهره برداری، گارانتی و … از مهمترین اقدامات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در جهت بهبود پیشرفت طرح کنترل پذیر کردن مشترکین بوده است.

وی بیان کرد: در راستای استفاده موثر از ظرفیتهای ایجاد شده، در نهایت مرکز فهام شرکت توزیع برق خراسان رضوی به عنوان مرکزی برای پایش و مدیریت فرامین قطع و وصل برق در سال جاری در کنار سایر ماموریت های محوله، همراه با سایر مجریان پیک بار ، نقش بسیار موثری در مدیریت قطع و وصل برق مشترکین بویژه بخش کشاورزی و مدیریت توامان آب و برق ایفا کرده است.

مسئول اجرایی تعویض کنتورهای مشترکین پرمصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: این مهم با توجه به رشد روزافزون کمی و کیفی هوشمندسازی شبکه و مشترکین ادامه داشته است و نیاز به نگاه ویژه به تقویت سازمانی این مرکز دارد.

وی برخی وظایف محوله شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در حوزه کنترل پذیری را پیگیری رفع مغایرتهای کنتورهای هوشمند، وب سرویس های مختلف، مدیریت تامین و توزیع سیم کارت، ارتباط با تامین کنندگان کنتور و مودم و پیگیری رفع چالشهای تخصصی این حوزه مطابق با اسناد، ارتقای نرم افزارهای mdm، آپدیت کنتورها، پیگیری رفع آفلاینی، انجام تستهای استاندارد برای تایید کنتور و مودم های خریداری شده، قرائت و داده کاوی، پیگیری استقرار سرور شهاب جدید و …برشمرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

یک × دو =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image