پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۶/۱۵
کنتور ۷۷ درصد از مشترکان سه فاز تجاری پرمصرف خراسان رضوی هوشمند شد

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: کنتور هوشمند کنترل پذیر از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون، برای ۵۷۴ مشترک معادل ۷۷ درصد از جامعه آماری سه فاز پرمصرف تجاری احصاء شده در این استان، نصب و جایگزین کنتور قبلی شده است.

به گزارش روابط عمومی، مهدی دهقان افزود: ۱۵۹ هزار و ۸۶۸ مشترک تجاری در خراسان رضوی وجود دارد که در حال حاضر تعداد پاساژها و مجتمع های تجاری شهرستانهای خراسان رضوی ۳۴ مورد شامل هزار و ۱۳۰ مشترک است که پیرو دستور کمیته عالی مدیریت بار و مصرف انرژی در خصوص مدیریت بار مصارف پاساژها و مجتمع های تجاری، اقدامات لازم در این مدت برای مدیریت بار و بهینه سازی مصرف انرژی این مشترکان انجام گرفته است.

وی بیان کرد: در این مدت کارشناسان مدیریت مصرف و مجریان هر شهرستان به همراه نیروهای عملیاتی در قالب ۳۶ گروه به همه مجتمع های تجاری، اصناف و پاساژها به تعداد چهار هزار و ۹۲۷ مشترک، مراجعه حضوری داشتند و راهکارهای مدیریت مصرف برق در اوج بار تابستان و ابلاغ دستور دادستان مبنی بر الزام تعطیلی پاساژها و مجتمع های تجاری و واحدهای صنفی در ساعات ۱۲ تا ۱۷ را ارایه دادند.

وی افزود: برگزاری ۲۹۳ مورد رزمایش جمع آوری لامپهای پرمصرف واحدهای تجاری در شهرستانهای خراسان رضوی از دیگر برنامه های مدیریت بار مشترکان تجاری از ابتدای تیرماه امسال تاکنون بود که جمع آوری ۶۵۹ لامپ پر مصرف را در پی داشت.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی قطع برق هزار و ۷۳۰ مشترک تجاری پرمصرف به مدت ۲ساعت و صدور هزار و ۵۵ مورد اخطاریه به مشترکان تجاری پرمصرف را از دیگر برنامه های مدیریت بار مشترکان تجاری استان در این مدت برشمرد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هفده − پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image