پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۶
۱۵ خودروی جدید تحویل مدیریتهای برق خراسان رضوی شد

۱۵ خودروی جدید شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی طی مراسمی با حضور مدیرعامل، قائم مقام و معاونین شرکت در محل انبارها و آزمایشگاه کنترل و لوازم اندازه گیری در مشهد تحویل عوامل اجرایی و رانندگان مدیریتهای برق شهرستانهای مختلف استان شد.

به گزارش روابط عمومی، مدیر امور تدارکات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این مراسم گفت: اقدامات برای خرید ۱۵ دستگاه خودروی عملیاتی که امروز تحویل مدیریتهای برق شهرستانها می شود، از سال گذشته آغاز شد و ۴۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

محمد صادق قنبری خودروهای مزبور را شامل سمند، کارون، بالابر و چرتقال ذکر و بیان کرد: تامین این خودروها در شرایطی انجام گرفت که شرکتهای توزیع برق در سراسر کشور با انقباض مالی مواجه هستند اما توانستیم با اقدامی هوشمندانه و هدفمند به موقع این خودروها را خریداری و تحویل ۹ مدیریت برق شهرستانهای استان خراسان رضوی دهیم.

سید جواد رضایی، مدیر دفتر نظارت بر بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: از ۲ سال قبل ۶۰ میلیارد ریال برای تامین خودروها، ابزارها و آموزش نیروهای خط گرم در شرکت هزینه شده است تا فعالیت این گروه آغاز شود.

مجری کارگزاریهای خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: شرکت «بهپویان امین منتظر» یکی از بزرگترین کارگزاران این شرکت در سطح استان است که حوزه عملکردی هشت کارگزاری این شرکت را تحت پوشش دارد و تامین خودروها و تجهیز آنها را نیز برعهده گرفته است.

مسعود نژادعبدالله افزود: با حمایتهای مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در سه سال گذشته ناوگان خودرویی کارگزاریها نسبت به آنچه در سال ۱۳۹۹ پیش بینی شده بود، بهبود زیادی پیدا کرده است.
وی بیان کرد: در حال حاضر ۹۹ دستگاه خودرو در حوزه کارگزاری های شرکت توزیع برق خراسان رضوی فعال بوده که همه به AVL مجهز هستند، از این تعداد ۵۹ دستگاه با اتاق های جدید، ۵s شده اند که باقی آنها نیز به این اتاق مجهز خواهند شد.

مجری کارگزاریهای خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: خودروهایی که امروز رونمایی شد، سال گذشته خریداری شده بود که نمونه اتاق ۵s آن با همکاری دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت ساخته شد.

نژاد عبدالله اظهار امیدواری کرد که با این تغییر روند در لجستیک کارگزاریها، تاخیر در انجام فعالیتها که ناشی از خرابی خودروها بود و جانمایی بعضا نامناسب ابزار و لوازم اندازه گیری به حداقل برسد و نیروهای کارگزاریها بتوانند خدمات رسانی بهتری داشته باشند.

معاون فروش و خدمات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: امروز شاهد نتیجه فعالیتهای همدلانه کارکنان این شرکت و حمایتهای اعضای هیات مدیره و شورای معاونین شرکت است که خودروها تامین و تحویل شهرستانها شده است.

مهدی دهقان اظهار امیدواری کرد که همه کارگزاریهای شرکت توزیع برق خراسان رضوی بتوانند خودروهای خودرو بروزرسانی کنند. 

مهندس محسن ذبیحی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به افزایش هزینه های تامین خودرو با توجه به تورم و تغییر قیمتها گفت: لازم است که در مراقبت از این خودروها دقت لازم مبذول شود زیرا این خودروها و تجهیزات مرتبط با آن سرمایه هر شهرستان و در واقع سرمایه مردم هستند که باید در راستای خدمت به آنان به درستی استفاده شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۱ دی ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

1 + 14 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image