پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز جمعه ۱۴۰۳/۲/۱۴
۱۶۳۰ کیلومتر از شبکه سیم مسی برق خراسان رضوی به کابل خودنگهدار تبدیل شد

مجری طرح تبدیل سیم به کابل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در هشت ماهه نخست امسال هزار و ۶۳٠ کیلومتر از شبکه سیم مسی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل و پروژه های ذیربط نیز تحویل و تحول شده اند.

به گزارش روابط عمومی، جواد دیباج هدف‌گذاری امسال شرکت توزیع برق خراسان رضوی برای اجرای طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار را ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر ذکر و اعلام کرد: در هشت ماهه نخست امسال، هدف ۱۰۵ درصدی شرکت در این بخش محقق شده است.

مجری طرح تبدیل سیم به کابل شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: حدود ۷۰ درصد از هزینه اجرای این طرح از محل فروش سیم های مسی و باقی آن از محل منابع داخلی شرکت تامین می شود.

دیباج ادامه داد: هزینه اجرای هر کیلومتر تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سال جاری است که هر سال این رقم روند افزایشی داشته است.

وی بیان کرد: چشم انداز اتمام طرح تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار در شرکت توزیع برق خراسان رضوی سال ۱۴۰۴ است که در صورت تحقق هدف امسال و اتمام ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر در سال آینده، سه هزار کیلومتر دیگر برای سال ۱۴۰۴ باقی می ماند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۶ آذر ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۶ آذر ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

5 × چهار =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image