پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۵/۲۴
۳۱۹ مشترک پرمصرف تجاری در خراسان رضوی کنترل پذیر شدند

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: از ابتدای تیرماه سال جاری تاکنون کنتور هوشمند کنترل پذیر برای ۳۱۹ مشترک تجاری معادل ۴۷ درصد از جامعه آماری مشترکان پر مصرف احصاء شده در این استان، نصب و جایگزین کنتور قبلی آنها شده است.

به گزارش روابط عمومی، مهدی دهقان افزود: در حال حاضر تعداد پاساژها و مجتمع های تجاری شهرستانهای خراسان رضوی ۳۴ مورد شامل هزار و ۱۳۰ مشترک است که پیرو دستور کمیته عالی مدیریت بار و مصرف انرژی در خصوص مدیریت بار مصارف پاساژها و مجتمع های تجاری، اقدامات لازم برای مدیریت بار و بهینه سازی مصرف انرژی این مشترکان انجام گرفت.

وی بیان کرد: در این راستا با مدیریت‌های برق شهرستانها در خصوص برگزاری نشست مدیریت انرژی در محل فرمانداری هر شهرستان و اخذ دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز آن شهرستان مبنی بر تعطیلی همه صنوف و پاساژها و مجتمع های تجاری به جز صنوف خاص از ساعت ۱۲ تا ۱۷ به مدت ۲۰ روز، حذف روشنایی‌ غیر ضروری و تابلوهای تبلیغاتی در موعد تعیین شده، مکاتبه و هماهنگی‌های لازم انجام گرفت و دستور دادستان هر شهرستان در این باره دریافت شد.

دهقان ادامه داد: مدیریتهای برق شهرستانها در خصوص اطلاع رسانی و ابلاغ دستور دادستان شهرستانهای ذیربط از طریق اتاقهای اصناف و ادارات صنعت معدن و تجارت به همه روسای اتحادیه های صنفی به صورت پیامکی و فضای مجازی و…. پیگیری مجدانه‌ای داشتند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: کارشناسان مدیریت مصرف و مجریان هر شهرستان به همراه نیروهای عملیاتی در قالب ۳۶ گروه به همه مجتمع های تجاری، اصناف و پاساژها به تعداد ۲ هزار و ۱۰۶ مشترک، مراجعه حضوری داشتند و راهکارهای مدیریت مصرف برق در اوج بار تابستان و ابلاغ دستور دادستان مبنی بر الزام تعطیلی پاساژها و مجتمع های تجاری و واحدهای صنفی در ساعات ۱۲ تا ۱۷ را ارایه دادند.

وی افزود: برگزاری ۱۲۹ مورد رزمایش جمع آوری لامپهای پرمصرف واحدهای تجاری در شهرستانهای خراسان رضوی از دیگر برنامه های مدیریت بار مشترکان تجاری از ابتدای تیرماه امسال تاکنون بود که جمع آوری ۳۴۴ لامپ پر مصرف را در پی داشت.

دهقان، قطع برق ۱۱ مشترک تجاری پرمصرف، صدور ۴۹۸ اخطاریه به مشترکان تجاری پرمصرف، گرفتن ۱۷ مورد اخذ مجوز و دستور دادستان برای قطع موقت برق مشترکان تجاری پرمصرف با وجود ابلاغ اخطاریه و اطلاع رسانی های قبلی و عدم رعایت موضوع را از دیگر برنامه های مدیریت بار مشترکان تجاری در خراسان رضوی در این مدت برشمرد.

شایان ذکر است، ۱۵۹ هزار و ۲۶۴ مشترک تجاری در خراسان رضوی وجود دارد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

نه − یک =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image