پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۸/۳
۷۰ درصد از بار شبکه برق خراسان رضوی کنترل پذیر است

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت:  تاکنون ۷۰ درصد از بار شبکه برق این استان کنترل پذیر شده است و ۲۰ درصد تا رسیدن به هدف در برنامه هفتم توسعه مبنی بر کنترل پذیری ۹۰ درصدی بار باقی مانده است.

به گزارش روابط عمومی، مهدی دهقان افزود: یکی از مهمترین برنامه‌های حوزه معاونت فروش و خدمات مشترکین در ۶ ماهه گذشته مدیریت اوج بار در تابستان بوده که از طریق کنترل پذیری و برنامه‌های مدیریت مصرف محقق شده و این شرکت توانسته ۱۰۰ درصد سهمیه خود از مدیریت بار در تابستان امسال را محقق کند.

وی بیان کرد: از مجموع یک میلیون و ۴۸۰ هزار مشترک شرکت توزیع برق خراسان رضوی ۵۶ هزار مشترک معادل ۳.۵ درصد روئیت پذیر و کنترل پذیر هستند اما این تعداد مشترک ۶۵ درصد از کل مصرف برق استان را به خود اختصاص می دهند.

دهقان ادامه داد: هم اینک کل مشترکین کشاورزی، بخشی از مشترکین تجاری، صنعتی و اداری خراسان رضوی کنترل پذیر هستند که این تعداد ۷۰ درصد از بار شبکه را به خود اختصاص می دهند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: برای تحقق برنامه هفتم توسعه و کنترل پذیری ۲۰ درصد باقیمانده از بار شبکه برق استان نیاز است که همه مشترکین صنعتی استان در برنامه کنترل پذیری قرار گیرند، این در حالی است که کنترل پذیری مشترکین صنعتی استان هم اینک کمتر از ۱۰ درصد است.

وی اظهار کرد: امسال کنترل پذیری مشترکین صنعتی و اداری و سپس مشترکین تجاری پرمصرف، عمومی، آموزشی و خانگی پرمصرف در برنامه شرکت توزیع برق خراسان رضوی قرار گرفته و روی کنترل پذیر کردن آنها با در نظر گرفتن همه جوانب برنامه ریزی خواهد شد.

دهقان با اشاره به برنامه کنترل پذیری مشترکین خانگی گفت: نصب کنتور هوشمند برای مشترکین جدید برق در خراسان رضوی از سال ۱۴۰۲ آغاز شده است و از این پس مشترکین جدید در برنامه کنترل پذیری قرار گرفته اند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار کرد: براساس اعلام برنامه توانیر و ابلاغ دستورالعمل معاونت وزیر نیرو در سال جاری، مشترکین بیش از ۲.۵ برابر الگوی مصرف در حوزه خانگی که سه درصد از کل این دسته از مشترکین را شامل می شوند، در اولویت کنترل پذیری قرار گرفته اند.

یک میلیون و ۷۲۳ هزار و ۹۶۸ مشترک برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی هستند. 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ بروز رسانی: ۱ آبان ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

هجده − سه =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image