پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز چهارشنبه ۱۴۰۳/۲/۱۲
۷۰ درصد از مشترکین برق خراسان رضوی کنترل پذیر شده اند

مجری تعویض کنتور های مشترکین پرمصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: تاکنون ۷۰ درصد از مشترکین سه فاز و دیماندی (تعرفه ۳ الف) در استان کنترل پذیر شده اند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، احسان سیاح زاده افزود: هدف توانیر بسترسازی برای مصرف بهینه برق در بخش‌های مختلف است؛ تا در ساعات مورد نیاز، برق مشترکان به سهولت تأمین شود که این هم از طریق ایجاد امکان مدیریت و قطع و وصل کنتورهای برق مشترکین از راه دور (کنترل پذیری) محقق می شود.

وی بیان کرد: با توجه به لزوم انجام بازدیدهای کیفی و کمی برای بررسی، رفع موانع و تسریع در تحویل تابلوهای دیماندی فرمانپذیر، از شرکتهای تابلوسازی پیشرو خراسان شامل «آرمان نیروی تیراژه» و «نواختران» بازدید شده و در نشستهای مشترک موارد مورد نظر بررسی و تصمیماتی اتخاذ شده است.

وی اظهار کرد: تاکنون ۴۷ نشست کمیته عالی اجرایی کنترل پذیری بار مشترکین برای رصد پیشرفت و رفع موانع اجرایی طرح و انعقاد قراردادهای مورد نیاز به منظور تامین همه تابلوهای کشاورزی برگزار شده و پیگیری های لازم برای تولید و ارسال هر چه سریعتر آن در حال انجام است.

مجری تعویض کنتور های مشترکین پرمصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: با تصویب هیات مدیره شرکت، مفاد اجرایی جزء ۲ بند ز تبصره ۱۵ قانون بودجه به واحدها و مدیریت های برق به منظور کنترل و رعایت موضوع ابلاغ شده است‌.

سیاح زاده اضافه کرد: نشست‌هایی بنا به درخواست شرکت دانش بنیان صنایع پیشرفته رضوی در خصوص حمایت از ورود و افزایش تولید کنندگان اتومات های موتوردار نیز برگزار شده است.

مجری تعویض کنتور های مشترکین پرمصرف شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: مدیریت توامان آب و برق از طریق مرکز پایش فهام و بنا به درخواست شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی در حال انجام است.

وی اضافه کرد: اولویت های تعویض کنتور سه فاز مطابق اهداف توانیر به مدیریت های برق ابلاغ شده و پیگیری تحقق آن در حال انجام است.

شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی یک میلیون و ۴۲۰ هزار و ۲۰۱ مشترک دارد که از این تعداد یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۳۸۰ مورد مشترک خانگی هستند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

بیست + هفت =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image