پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز پنج شنبه ۱۴۰۳/۲/۲۰
۹۶ درصد از مطالبات شرکت توزیع برق خراسان رضوی وصول شد

مدیر دفتر نظارت بر فروش و وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: پارسال ۹۶.۳ درصد از مطالبات این شرکت از مشترکین معادل ۱۳ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال وصول شد.

به گزارش روابط عمومی، مهدی شفیعی زاده در نشست کمیته بهبود وصول مطالبات شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در محل ستاد افزود: کل مطالبات این شرکت از مشترکین در سال گذشته ۱۴ هزار میلیارد ریال بود.

وی در خصوص طرح اصلاح جریان مالی صنعت برق از ابتدای سال ۱۴۰۳ گفت: با اجرا شدن این طرح موضوع وصول مطالبات نسبت به قبل از آن اهمیت بیشتری پیدا کرده و اولویت شرکت های توزیع برق کشور است.

شفیعی زاده افزود: به این دلیل که همه پرداختی های توانیر بابت حقوق و دستمزد کارکنان اعم از امانی و پیمانی، اجرای پروژه ها و …. متناسب با میزان وصول مطالبات شرکت ها خواهد بود لذا همه واحدهای شرکت اعم از کارگزاری ها، شعبات برق، واحدهای اتفاقات و عملیات و حوزه مالی می بایست در خصوص وصول مطالبات اهتمام بیشتری داشته باشند.

در این نشست که مجری و کارشناسان حوزه کارگزاری ها، روسای امور مشترکین مدیریت‌های برق شهرستانهای نیشابور، سبزوار و بجستان نیز حضور داشتند، ضمن بررسی وضعیت کلی وصول مطالبات شرکت توزیع برق خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲، میزان مطالبات شرکت از مشترکین تا ابتدای سال ۱۴۰۳ با اولویت سنواتی ها، حدانتظار ابلاغی توانیر در هر دو بخش فروش ریالی و وصول آن به طور مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سپس همه اعضای کمیته وصول مطالبات در راستای بهبود وضعیت وصول مطالبات شرکت، پیشنهادهای ارزنده ای را ارائه کردند که در پایان مقرر شد برگزاری نشستهای این کمیته به صورت منطقه ای در چهار حوزه شمال، جنوب، شرق و غرب استان به صورت مستمر برگزار شود.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

نوزده − 18 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image