پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۲/۱۱
مدیریت برق بردسکن رتبه نخست ارزیابی عملکرد را در سال ۱۴۰۱ کسب کرد

مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: در سی و یکمین دوره ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ مدیریتهای برق استان که در فروردین ماه امسال انجام شد، مدیریت برق بردسکن رتبه نخست را در بین مدیریتهای برق شهرستانها بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، مجتبی رفیعی افزود: در این دوره از ارزیابی، عملکرد ۲۹ مدیریت برق شهرستانهای استان در بیش از ۸۰ شاخص بررسی شد که پس از بردسکن، مدیریتهای برق شهرستان های بجستان و گناباد به ترتیب حائز رتبه های دوم و سوم شدند.

وی اظهار داشت: نتایج ارزیابی واحدهای شهرستانی براساس سهم هر واحد در تحقق هدف مشخص شده است که بر این اساس در حوزه بهره برداری به ترتیب مدیریتهای برق نیشابور، بردسکن و کاشمر رتبه های اول تا سوم، در حوزه خدمات مشترکین مدیریتهای برق بجستان، گناباد و بردسکن رتبه های اول تا سوم، در حوزه مهندسی مدیریتهای برق بردسکن، بجستان و جوین به ترتیب رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.

وی افزود: در حوزه مالی و پشتیبانی نیز مدیریتهای برق بردسکن، نیشابور و گناباد به ترتیب حایز رتبه های اول تا سوم، در حوزه ایمنی مدیریتهای برق بردسکن، بجستان و گناباد به ترتیب حایز رتبه های اول تا سوم، در حوزه بازرسی مدیریتهای برق بجستان، بردسکن و گناباد به ترتیب حایز رتبه های اول تا سوم، در حوزه پرسنلی مدیریتهای برق بردسکن، گناباد و مه ولات به ترتیب حایز رتبه های اول تا سوم شدند.

مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی بیان کرد: همچنین ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱ حوزه ستادی با احتساب امتیاز شرکت توزیع برق خراسان رضوی در جشنواره شهید رجایی و کسب امتیاز نظرسنجی از مدیریت های برق به صورت معاونتی ابلاغ شد.

وی افزود: در این دوره، نظرسنجی با استفاده از ماتریس پاسخگویی واحدهای ستادی توسط شرکت داده کاوان (مشاور شرکت در زمینه نظرسنجی ها) انجام و امتیاز نظرسنجی هر واحد ستادی به تفکیک سه گویه “سرعت در پاسخگویی”، “احترام در پاسخگویی” و “کیفیت عملکرد” به صورت معاونتی منتشر گردید، به این صورت که واحدهای زیرمجموعه هر معاونت امکان مشاهده نتایج واحدهای همان معاونت را داشته و امکان مشاهده نتایج دیگر معاونت ها را نداشتند، در این گزارش آماری، میانگین کل و رتبه واحد در شرکت نیز قابل مشاهده است.

مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: نتایج ارزیابی حوزه ستادی با احتساب ۵۰ درصد نتایج ارزیابی های بیرونی و ۵۰ درصد نتایج نظرسنجی محاسبه شد و براساس این ارزیابی در سطوح توزیع اجباری قرار گرفت.

مهندس رفیعی ادامه داد: به منظور بهبود وضعیت، نظرات کیفی همکاران مدیریتهای برق در مورد نحوه پاسخگویی واحدهای ستادی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز با حفظ محرمانگی و اشارات و اسامی آنان، بنا به درخواست ستاد به آن واحد ارجاع شد.

وی اضافه کرد: در نهایت اسامی سه نفر از همکاران ستاد که بیشترین تکرار را در نحوه مثبت پاسخگویی از سوی شهرستانها داشتند، برای دریافت لوح سپاس و پاداش معرفی شدند و اسامی همکارانی که از پاسخگویی آنان به صورت منفی یاد شده بود، با حفظ محرمانگی در اختیار مدیر عامل شرکت و معاون منابع انسانی قرار گرفت.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۲ | تاریخ بروز رسانی: ۸ خرداد ۱۴۰۲ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

17 + 7 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image