پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶
برنامه ریزی برای فرهنگ سازی پیرامون مدیریت مصرف خانگی برق در خراسان رضوی

سومین نشست مشترک کمیته مدیریت مصرف در بخش خانگی و کمیته فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق با هدف فرهنگسازی پیرامون مدیریت مصرف در بخش خانگی در محل دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، «مهدی زنده دل» دبیر کمیته پایش مصرف خانگی شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی در این نشست شیوه نامه های توانیر در خصوص مدیریت مصرف در بخش خانگی را برای اعضای کمیته های مزبور تشریح کرد که در این راستا مسئول اجرای هریک از بندهای شیوه نامه و مهلت اجرای آن تعیین و تصمیمات لازم نیز برای اطلاع رسانی عمومی در این زمینه اتخاذ شد.

همچنین مصوبات نشست‌های قبلی کمیته های مزبور، نکات مهم و کلیدی آن مجددا بررسی و مقرر شد تا در نشست آتی این کمیته ها هر یک از اعضا موارد مرتبط با حوزه خود را پیگیری و اجرایی کنند.

مهندس «مهدی دهقان» به عنوان مجری کل کاهش اوج بار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست حضور یافت و پیرامون مهمترین موارد مرتبط با کاهش اوج بار تابستان امسال و مدیریت مصرف در همه بخش ها مباحثی را عنوان کرد.

در پایان مقرر شد نشست‌های کاهش اوج بار با شتاب بیشتری برگزار شود و هر یک از اعضای کمیته های مزبور پیگیر محقق شدن مفاد نشست‌ های کمیته های مرتبط با کاهش اوج بار باشند و در صورت مواجه شدن با هرگونه مشکل در خصوص تحقق مفاد دستورالعمل و شیوه نامه ابلاغی توانیر به منظور مدیریت مصرف را در کمیته عالی کاهش اوج بار شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی مطرح کنند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

7 − 5 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image