پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶
خسارت توفان به شبکه برق بجستان

مدیر برق بجستان گفت: بروز رعد و برق، باران و توفان در این شهرستان در ۲ روز گذشته باعث وارد آمدن خسارت به شبکه های برق این شهرستان شد.

️به گزارش روابط عمومی، محسن زنده دل افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی و اخطاریه های صادره در خصوص شرایط بحرانی در سطح استان خراسان رضوی؛ کارکنان اداره بهره برداری مدیریت برق بجستان همزمان با شروع باد، توفان و بارش باران و رعد و برق شدید در این شهرستان نسبت به رفع بیش از ۱۷ مورد خاموشی شبکه برق فشار ضعیف و فشار متوسط در قالب پنج گروه عملیاتی اقدام کردند.

️وی بیان کرد: در بازدیدهای اولیه کارشناسان مدیریت برق بجستان از شبکه های برق فشار متوسط دچار خاموشی و در معرض سیل، حجم خسارت وارد شده به شبکه های برق اصلی این شهرستان‌ شامل خطوط آستانه قدیم و جدید در برآورد اولیه حاکی از خسارت فراوان به زیرساخت های شبکه برق این شهرستان بود و نیاز به اصلاح و مقاوم سازی فوری فیدرهای فشار متوسط در معرض سیلاب بسیار ضروری می نمود.

️مدیر برق بجستان گفت: از جمله خاموشی های روز گذشته می توان به سقوط و شکستن یک پایه برق شبکه فشار متوسط و از بین رفتن ۲ دستگاه ترانسفورماتور با ظرفیت ۳۱۵ کیلوولت آمپر و ۱۰۰ کیلوولت آمپر، ترکیدن سه دستگاه برقگیر و پانچ و سه عدد مقره اشاره کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به خورندگی خاک منطقه شبکه برق فشار متوسط از ناپایداری برخوردار شده که نیازمند تقویت و تعویض پایه برق به تعداد حداقل ۴۵ پایه است.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

2 × پنج =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image