پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۴/۲۶
ایجاد پارک خورشیدی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس

مدیر برق سرخس گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته، قرار است پارک خورشیدی ۲۰ مگاواتی در منطقه آزاد تجاری و صنعتی سرخس با سرمایه گذاری آستان قدس رضوی ایجاد شود.

به گزارش روابط عمومی، حجت پارسا دوست در نشست شورای اداری سرخس که با حضور «سید مهدی سالم» فرماندار، امام جمعه، «سید احسان قاضی زاده هاشمی» نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همه مدیران ادارات این شهرستان برگزار شد، برنامه های مدیریت مصرف برق امسال را تشریح و بر لزوم رعایت حداکثری مدیریت مصرف برق در ادارات، سازمانها و بانکها تاکید کرد.

مدیر برق سرخس به ادارات و بانکهای این شهرستان توصیه کرد که کاهش مصرف برق در راستای مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش ۳۰ درصدی در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی در ساعات غیراداری را جدی بگیرند.

وی گفت: تبعات قطع هوشمند برق ادارات ناشی از عدم رعایت حداکثر مصرف آنها بر عهده مدیر دستگاه مربوطه است.

مدیر برق سرخس همچنین ضمن تشریح مصوبه هیات دولت در خصوص مدیریت بار در تعرفه های مختلف، مزایای ظرفیت نیروگاه خورشیدی برای چاههای کشاورزی را بیان کرد.

وی اظهار کرد: با راه اندازی پارک خورشیدی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس، فرصت مغتنمی برای سرمایه گذاری سایر کشاورزان در این پارک فراهم می شود.

پارسادوست بیان کرد: مالکان چاههای کشاورزی با سرمایه گذاری در نیروگاه خورشیدی به اندازه ۸۰ درصد مصرف خود می توانند در ایام گرم سال بدون هیچ گونه قطع برق، مصرف کاملا رایگان داشته باشند و در سایر ایام سال نیز به صورت تضمینی برق تولیدی خود را به فروش برسانند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

3 + دوازده =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image