پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵
کنترل پذیری ۱۰۰ درصدی مشترکین برق کشاورزی در بجستان

مدیر برق بجستان گفت: در سه سال گذشته دولت سیزدهم، ۱۰۰ درصد مشترکین برق حوزه کشاورزی این شهرستان کنترل پذیر شدند و اتوماسیون شبکه برق این شهرستان کامل گردید به نحوی که کاهش میزان خاموشی و افزایش رضایت مندی مشترکین را در پی خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی، محسن زنده دل در نشست شورای اداری بجستان که با حضور فرماندار، امام جمعه، مسئولان ادارات و نماینده مجلس برگزار شد، به تشریح عملکرد دولت سیزدهم در صنعت برق پرداخت و گفت: از چالش‌های جدی که در ابتدای دولت سیزدهم، کشور با آن مواجه شد، کمبود برق و خاموشی‌های مکرر به علت عدم توسعه و ساخت نیروگاه در سالهای قبل و افزایش نیافتن ظرفیت تولید برق بود.

وی بیان کرد: در همین راستا صنعت برق کشور در مدت حضور دولت سیزدهم، برنامه‌ دقیقی را طراحی و اجرا کرد به‌نحوی‌ که در زمستان سال ۱۴۰۰ با تأمین و مدیریت سوخت نیروگاهی و در اواخر خردادماه ۱۴۰۱ با مدیریت شبکه برق توانست بدون قطعی، برق کشور را تأمین کند و در کنار این موارد ظرفیت تولید برق در کشور را نیز افزایش دهد.

مدیر برق بجستان گفت: دولت سیزدهم همچنین توانست ظرفیت تولید برق در کشور را با نصب چهار هزار و ۵۰۰ مگاوات واحد بخار نیروگاه‌ سیکل ترکیبی افزایش دهد که با این اقدام ۹۰ درصد واحدهای صنعتی، دیگر هیچ‌ گونه محدودیتی در تأمین برق خود ندارند و برای باقی آنها نیز تنها نیم روز در هفته (۱۲ ساعت) آن هم با اعلام قبلی، مدیریت بار اعمال می شود.

زنده دل به اقدامات دولت سیزدهم در حوزه خدمات برق بجستان اشاره و بیان کرد: در راستای حفظ و پایداری و نوسازی شبکه برق، بیش از ۹۸ درصد از شبکه برق روستاهای این شهرستان نوسازی شدند که تا پایان سال به ۱۰۰ درصد می رسد.

وی ادامه داد: در سه سال گذشته بیش از ۱۵۰ کیلومتر شبکه سیمی فشار ضعیف برق این شهرستان با اعتبار بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال به کابل خودنگهدار تبدیل شد که علاوه بر صیانت از محیط زیست، باعث کاهش افت ولتاژ شبکه نیز می شود.

مدیر برق بجستان در انتهای این نشست به معرفی اپلیکیش «با انرژی» پرداخت و از همه مشترکین برق این شهرستان دعوت کرد تا با نصب این اپلیکیشن و با بهره گیری از هوش مصنوعی پاسخ تمام سوالات و راهکارهای مدیریت بهینه مصرف برق را دریافت کنند و با این اقدام از جوایز آن بهره گیرند.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲ تیر ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲ تیر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

17 + 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image