پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز دوشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۵
مدیر جدید برق خلیل‌آباد معرفی شد

“الیاس ابراهیمی” در نشستی با حضور فرماندار خلیل آباد و معاونان شرکت توزیع برق خراسان رضوی به عنوان مدیر جدید برق خلیل آباد معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی، فرماندار خلیل آباد در این نشست که در محل فرمانداری با حضور “امیررضا قیاسی” معاون منابع انسانی و “سعید شریفی” معاون هماهنگی برق غرب شرکت توزیع برق خراسان رضوی و مدیر روابط عمومی این شرکت برگزار شد، با قدردانی از عملکرد مدیریت برق این شهرستان رمز این موفقیت آن را پای کار بودن مدیر برق دانست.

“محمدرضا خوشنویس” با اشاره به وفاق و همدلی کارکنان مدیریت برق این شهرستان گفت: این همدلی نشانی از برنامه ریزی درست مدیران ارشد شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در حوزه منابع انسانی و فرایندهای این حوزه است.

معاون هماهنگی برق شرق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی نیز در این نشست با تمجید از عملکرد مدیر قبلی مدیریت برق خلیل آباد، همراهی و پشتیبانی فرماندار و تعامل با مسئولان این شهرستان در جهت ارایه بهترین خدمات به مردم و کسب حداکثر رضایت را به عنوان یک اصل مهم یادآور شد.

“سعید شریفی” شرایط زیرساختی برق خلیل آباد را به عنوان زمینه توسعه در حوزه های مختلف مطلوب ارزیابی و بیان کرد: عملکرد این مدیریت در طرح ملی “تولید محصول سبز با برق سبز” الگویی موفق از کار جهادی و تیمی بوده که در سطح وزارت نیرو مطرح و معرفی شده است.

در پایان این نشست از خدمات “حسین صادق پور” مدیر قبلی مدیریت برق خلیل آباد قدردانی و “الیاس ابراهیمی” به عنوان مدیر جدید برق این شهرستان معرفی شد.

 

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۰ تیر ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۰ تیر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

4 + 18 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image