پشتیبانی از افراد کم توان سوالات متداول RSS تماس با ما نقشه سایت نسخه انگلیسی EN FA
تلاش همه تلاش همه شعار سال
 امروز یکشنبه ۱۴۰۳/۴/۲۴
نشست توجیهی کارگزاران برق شهرستانهای خراسان رضوی برگزار شد

نشست توجیهی ویژه نمایندگان مقیم و مدیران شرکتهای کارگزاری مدیریتهای برق شهرستانهای خراسان رضوی در محل ستادی شرکت توزیع برق استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی، در این نشست ۳۸ نفر از نمایندگان مقیم و چهار مدیر شرکت کارگزار، «مهدی دهقان» معاون فروش و خدمات مشترکین و مدیران زیر مجموعه این معاونت، مجری و کارشناس کارگزاری های شرکت توزیع برق خراسان رضوی حضور داشتند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی در این نشست گفت: قرارداد کارگزاری ها وارد مرحله جدیدی شده است و اصلاحات جدیدی نسبت به قرارداد گذشته دارد.

«مهدی دهقان» تاکید کرد: نماینده مقیم در مدیریت برق شهرستان باید این طرز تفکر را داشته باشد که نماینده یه شرکت کارگزار در مدیریت برق شهرستان است لذا باید پاسخگوی مطالبات مدیر و مسئول واحد خدمات مشترکین مدیریت برق آن شهرستان باشد.

وی اظهار کرد: نماینده مقیم برتر مدیریت برق شهرستانها براساس عملکرد معرفی خواهد شد، در این راستا لازم است نشستهای مکرر با نمایندگان مقیم در مدیریت های برق شهرستان ها برگزار شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق خراسان رضوی گفت: نیروهای انسانی در حوزه کارگزاری ها به ۲ گروه عملیاتی «وصول» و «قرائت» تقسیم شده اند و نیرو با حوزه کاری اختصاصی وجود ندارد لذا باید همه نیروها چند مهارته باشند.

«مسعود نژاد عبدالله» مجری کارگزاریهای شرکت توزیع برق خراسان رضوی نیز در این نشست در خصوص قرارداد جدید و مواردی از جمله اضافه کار و نحوه پرداخت حقوق نیروها و نمایندگان مطالبی را بیان کرد.

در این نشست موضوعاتی از جمله برگزاری نشست بازآموزی ویژه فیش حقوقی نیروهای کارگزاری توسط نماینده شرکت مشاور و نحوه محاسبات جدید فیش حقوقی نیروها از ابتدای تیرماه ۱۴۰۳، وضعیت وصول و بدهی سنواتی، موارد بازرسی اعم از پیگیری بستن طرحها و در اولویت قراردادن تعویض کنتور کسرمصرف دارهای سه فاز عادی و دیماندی مطرح شد.

پیگیری فوری برای موارد دستکاری بازآموزی اپلیکیشن ها و فرآیندهای سامانه ناب پلاس و فروش مستقیم در این نشست توسط آقایان «چوپانی» و «قربانی» مورد تاکید قرار گرفت.

در حاشیه نیز، نشست پرسش و پاسخی در خصوص چالش ها و مشکلات با حضور مدیران و نمایندگان مقیم در مدیریت های برق شهرستانهای خراسان رضوی برگزار شد.

اشتراک گذاری
image
image
image
تاریخ انتشار : ۲۳ تیر ۱۴۰۳ | تاریخ بروز رسانی: ۲۳ تیر ۱۴۰۳ | نویسنده: دفتر روابط عمومی 

امتیاز پست
میانگین امتیاز پست: امتیاز
نظرات

ارسال نظر

چهار × 4 =

آمار وبگاه

ارتباط با ما

نشانی :مشهد،بولواروکیل آباد،فرهنگ 28و30 کدپستی: ۹۱۸۸۹۸۶۶۸۵ تلفن: ۳۸۱۸۹۰۰۰ ۰۵۱ دورنگار: ۰۵۱۳۸۱۸۹۸۰۰ رایانامه: info@kedc.ir کد اقتصادی: 411191879819 شناسه ملی: 10101335539 پیام رسان بله: بله

نظر سنجی

به نظر شما خدمات الکترونيکي وبگاه شرکت توزيع نيروي برق استان در چه سطحی قرار دارد؟
image